Gå til innhold
Arkivverket

[#28618] S&F: Daniel Ananiassen frå ’Søndhordviigen’ - kvar er det og kven var han?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Daniel Ananiassen som gifter seg i 1798 - [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=KINNVI&gardpostnr=1675&merk=1675#ovre>Lenke - og bur på Seljeset i 1801 - Lenke – finn eg registrert med to born, Birte f. 1798 (Lenke) og Ananias f. 1806 (Lenke). Fleire born finn eg ikkje i DA sine databaser eller på FamilySearch (FS IGI).Ved giftet står det at Daniel er frå ’Søndhordviigen’ og alder i FT1801 skulle tyde på at han er f. ca. 1773. Men eg finn ingen Daniel som kan passe i dei Kinn-databasane som ligg ute her på DA.== Er det nokon som har kjennskap til denne Daniel og kvar vi kan finne hans opphav?(Kan dette vere ein bror for Daniel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretthe Flood

I Oluf Ryghs 'Norske Gaardnavne' ser jeg at det i Kinn herred, Eikefjord sogn finnes registrert en gård Sunvorvik, gnr. 69. Eldre skrivemåter er f.eks. Sundhorduig (1603), Sundhorduigenn (1608), Sundhoruig (1667), Sundhorvig (1723). Håper dette er et spor i riktig retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretthe Flood

Finner denne i FS/IGI, men den må sjekkes!DANIEL ANNANIASSENChristening: 1776 Forde, Sogn Og Fjordane, NorwayParents: Father: ANANIAS SCHEI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretthe Flood

Ser at den du lurer på om kan være en bror av Daniel, ser ut til å være oppført med samme gårdsnavn = Wejen som konfirmanten Carsten S. har funnet i Førde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Øren

Daniel Ananiasson f. 1776, var frå garden Veien (gnr. 102 bnr. 1) i Naustdal jf. Naustdal bygdebok bd. II s.64. Han var sonen til Ananias Markvardson (1732-1807) og Barbro Jakobsdotter (1734-1805).Broren til Daniel, Anders Ananiasson f. 1771 var gift med Anna Katrina Karstensdotter Sunnarvik f. 1777. Dei hadde gard i Sunnarvikja og truleg er det derfor Daniel budde i Sunnarvikja då han gifta seg.Barbro Jakobsdotter var syster til Synneve Jakobsdotter som var gift med Halvor Steffenson Langedal. Dei hadde bl.a. sonen Bertel Halvorson, jf. tema 21711 og 22552.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Tusen takk til Carsten, Grethe og Leif for hjelp til oppklaringa.Då har eg fått godt svar på mine spørsmål! Eg var vel litt for opptatt å leite etter opphavet til Daniel i Kinn...M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.