Gå til innhold
Arkivverket

[#28619] Klingenberg slekt.


Gjest Maria Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Maria Jørgensen

Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med opplysninger om følgende personer?Johannes Klingenberg,f.1686. g.m. Sara Arentz. De skal ha bodd på Sinsaker gård. Er spesielt intr. i hans forfedre.Peder og Sophie Amalie Klingenberg (på Jylland?). Alt av interesse.MVH Maria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria Jørgensen

Hei Arnulf!Flott! Fant en god del her, også om andre slekter jeg har hatt litt problemer med. Er fortsatt på leting etter Peder og Sophie Amalie Klingenberg, har så langt ikke funnet noe om disse.Maria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria Jørgensen

Nå har jeg funnet ut at det var Sophie Amalie, d.1721 i Rogaland, som het Klingenberg. Hennes mann finner jeg bare oppført som Peder. De skal angivelig ha en sønn med navnet Laurits (Lars) Pedersen Holm, f.ca 1665, d.1733, Håland,Håvik,Avaldsnes,Rogaland. Laurits var gift med Bol Sofie NN, f.ca 1683, d.1759. Noen som vet mer?Maria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.