Gå til innhold
Arkivverket

[#28620] Carl Axel Waldemar Christiansen f. 1860 gift i Kristiania


Gjest Jørn Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jørn Olsen

Hei. Jeg prøver å finne Carl Axel Waldemar Christiansen f.1860 gift med Maren Sophie Gulbrandsen f.1859. De får følgende barn: (Alle født i Kristiania.) Margit Fredrikke f.25.04.1885, Anne Karolina f.05.01.1889, Einar Thorleif f.04.01.1891, Gunvor Konstance f.17.04.1893, Axel Sigvart f.01.08.1895, Ragnvald f.16.04.1897, Samuel f.23.06.1899, Gerda Sofie f.19.12.1903.Jeg har leitet i 1900 tellingen uten å finne dem. Er det noen som kan hjelpe meg med denne familien. Jeg har informasjon om barna videre liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørn Olsen

Mange takk for hjelpen begge to. Her står jo fødselsdatoen til både Carl Axel i Oslo og til Maren Sophie på Ringerike ser jeg. Det var jo fint. mvh Jørn Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørn Olsen

Det kan det jo være. Jeg har jo fødselsdatoen så da kan en jo sjekke den mot denne familien. Igjen takk.mvh Jørn Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.