Gå til innhold
Arkivverket

[#28624] Oppslag i bygdebok for Lindås(Kvamme, Ø.Tveiten, N.Tveiten, Erstad og Alvær)


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Skulle gjerne visst meir om denne Nils Knudsen som er her saman med kona og borna.LenkeFekk dei ei dotter(Marie) i 1903? Då er det isåfall rett Nils eg har funne :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

PS:Eg gløymde å skriva at visst det er rett Nils, skal han vera fødd (eller kanskje faren kjøpte det seinare..)på Tveit, øvre. MS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Veit du nærmare kvar i Lindås denne Nils Knutsen kan ha våre frå ? Som kyrkje sokn. Dei fleste namna i overskrifta finn du vell i Alversund sokn, den gang Alversund kommune. Mens Nils i lenkje du viser til, skal vera født i Lindås. I tidligare og noverande Lindås, fins det mange gardar med variantar av Tvedt /Tveiten. Som Øvre Tveiten, Nedre. Tveiten, Tveiten, Øvre Tveidt, Nedre Tveidt osv. Og Kvamme finn du også i Masfjorden, som tidligare høyrde til Lindås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Åja, så det finnest både Øvre Tveiten og Øvre Tveidt, eg trudde det var berre øvre og nedre Tveit, det skal ikkje vera enkelt :-)Iallfall, den som eg har funne i FT 1900 i Lindås og som eg trur(veit ikkje) er far er Nils Knutsen Øvre Tveite her: LenkeTakk for respons :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Ja men då er det trulig bror til felespelar, forfattar og samlar av gamle gjenstar Karl Øvretveit i Myking det er snak om. Huset på “Tveito” er no museum med gjenstandar som stort sett kjem frå Tveito . Eg har ikkje bygdeboka her men kan gjerne sjekka om det er denne familien i løpet av helga.Venlig helsing Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk skal du ha! Eg har eit innlegg på Brita(kona til Nils), der har ein annan svara, eg vonar han kan gå inn og sjå om det er rett familie. Det får eg vita visst dei har ei dotter Marie f.1903.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Som du kanskje har sett av det andre innlegget eg har 'ute' no, så har eg fått visst at det er rett familie, så no er det berre å låna bygdebøkene.Takk igjen :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Mariann Stokken

Tek opp eit gamalt tema pga. eit problem.Eg lånte bygdebøkene og skreiv av dei opplysningane eg fann (etter at de hadde hjelpt meg å finna rette folket :-), men det kan sjå ut som eg har skrive feil dødsår(1929) på Knud Nilsen Kleiven f.1847, busett Øvretveit. Kona heitte Brita Andersdtr. Henne fann dei på krk.kontoret, men han var ikkje å finna i boka for 1929.Han var far til Nils Knutsen Øvretveit f.1873.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Er det nokon som har boka, og kan sei om det er rett dødsår, eller ikkje? Så slepp eg å låna boka berre for det?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roald hjelmeland

Knud Nilsson er min oldefar. Jeg går ut fra at du er på jakt etter hans forfedre. Legger ved et anetre som tar utgangspunkt i sønnen, Nils Knutson Øvretveit, som du startet dette tema med. Vet ikke noe om han, bortsett fra at han var bror til min mormor, Ragnhild Knutsdtr. Øvretveit.Mvh. R.Hjelmeland

bilete1635.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei :-) og takk skal du ha! Det vart nokre nye datoar å føra inn.Nils Knudsen Øvretveit er tippoldefar til mi svigerinne :-), og mor til ho som skal få slektstre hos tante (meg altså :-) til konfirmasjonen om nokre år. Godt med god tid :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.