Gå til innhold
Arkivverket

[#28626] leting etter kusine født 1953


Gjest Lise Mette Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lise Mette Johansen

leter etter en kusine som er født i Vestfold 23/12 1953, og ble satt bort til fremmende. Er det noen som veit hvordan jeg kan gå fram for å finne henne? Lise Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tormod Thoresen

Det er fylkesmannen i Vestfold som kjenner til den saken. Jeg tviler dog meget sterkt på at du får noen svar fra Fylkesmannen p.g.a. lover om beskyttelser etc.Om vedkommende er i live må nok du vente på hun tar et initiativ, og det synes jeg er veldig bra.Jeg anbefaler deg at du ikke stresser mer med denne saken. Dette har med privatlivets fred å gjøre.mvhTormod Thoresen Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Jeg er ikke helt enig i det Tormod skriver, jeg synes du skal skrive et brev til Fylkesmannen med de opplysningene du har. Du vil ikke få ut noen opplysninger, men jeg tror dette brevet vil bli lagt i mappen til din kusine, dersom de finner ut hvem hun er. Hun vil da få brevet fra deg, tror jeg, hvis hun tar kontakt med Fylkesmannen for å få vite hvem hennes biologiske foreldre er. Lykke til.Mvh Arnulf P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rigmor  Waler Iversen

Hei Lise Mette :)Kan du ikke forsøke en etterlysning i en avis (lokalavis?)som dekker det meste for Vestfold?Søker (min kusine) NN, Født 23/12 1953 (eventuellt fødested, morens navn?)Ønsker kontakt med deg! Avisen formidler mitt navn og telefonnummer.Når hun nå som godt voksen må man vel regne med at hun er klar over at hun i sin barndom ble satt bort.Kanskje vil hun synes det var moro å få kontakt med sin familie.*Smil* fra Rigmor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.