Gå til innhold
Arkivverket

[#28660] Dødsmelding Hafslo eller Høyanger 1956


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Brit(h)a Hermundsdotter Marifjæren, fødd i Hafslo 17.11.1869, døydde i Høyanger i november 1956, men var busett i Marifjøra i Hafslo, so eg reknar med at dødsmeldingi hennar vil vera i Hafslo(?).Kan eg frå dødsmeldingi få oppgjeve yrkestittel og nøyaktig dødsdato?Brit(h)a hadde seks born; fem av dei budde i Høyanger, medan dotteri Oline ''Lina'' Nilsdotter (Quam), fødd i Hafslo 13.10.1891, utvandra til Amerika (SD) i 1910.Har dødsmeldingi til Brit(h)a opplysningar om lagnaden til Lina i Amerika?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Brita Marifjæren døydde 11. november 1869. I lista over arvingar står tre søner og to døtre. Oline/Lina er ikkje med i lista over arvingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for nyttige opplysningar! Då lyt me gå ut ifrå at Lina er død i Amerika utan å eterlata seg born...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.