Gå til innhold
Arkivverket

[#28789] Ole Larsen f. 1834 i Grue


Gjest Lars Ove Øye
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Ove Øye

Hei. Er det noen som har kjennskap til denne 'karen' ??? Han ble gift med Marthia Arnesdatter, og fikk mange barn. Bodde på bruket Skulstadmoen i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei!Er det foreldrene du søker? I så fall så er det sannsynligvis de han bor hos i 1865.LenkeVed gifte på Fam.search (må sjekkes) mellom Ole og Marthea den 28-11-1861 i Grue er fedre Lars Larsen og Arne Pedersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Øye

Takk for svaret ! Ja det er riktig, men jeg har noen 'hull' i hans historie. Dette fordi jeg egentlig søker hans datter (tror i alle fall det) som het Ingeborg Olsen født 1882 i Solør, og bodde i Kristiania 1900. Det jeg er usikker på er om Ole Larsen er hennes far. Ingeborg hadde en søster som het Laura, men henne finner jeg ikke i 1900, selv om jeg vet hun levde i 1950-60 årene. Det 'mangler' også en bror til Ingeborg som skulle hete Johannes, og som er født etter 1882.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.