Gå til innhold
Arkivverket

[#28809] Jacob Elian Jensen/Jenson frå Gjessingen, Frøya, reiste til USA i 1907


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Eg gløymde å skriva at eg har søkt på SSDI både på jr.og sr. med f.dato, utan resultat.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I 1920 finner jeg i Minneapolis 2108 Portland Avenue South. Jacob Jensen - 34 år - født i Norge innvandret 1907 - gift med Elvira S. 23år - født i Minnesota. De leier hos og bor sammen med norskfødte Andrew B. Jensen 49 år - innvandret 1892. Er sistnevnte en bror? Kan dette passe? - finner Jacob og Elvira også i 1920 og 1930 med barn. Kan det passe at han hadde en bror som het Anders?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei. Eg trur Andrew er ein slektning eller nabo frå Frøya, men ikkje bror til Jacob. Eg har ikkje tid til å leita i FT no, det er ikkje barnehagedag idag :-) (dvs.at mine to søte små går på villstyr, visst eg blir sitjande her)Eg har også sett på dette paret(som du ser i fyrste innlegget), men veit ikkje om det er rett.Takk skal du ha for at du prøver å hjelpa :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei. Det hjelper jo ikkje å leita i FT, i 1865 var han ikkje fødd, 1875 for Frøya er ikkje lagt ut(etter det eg har funne ut)1900 er han langt bort i 'junaiten'.Men visst me ser på FT 1900 på f.åra på foreldra til Jacob, så kan me vel utelukka at han var barn av dei. Mora var f.1858 og faren 1855, og sjølv vart han fødd ca.1871 visst me skal tru Census 1920.Kanskje nokon kunne klart å finna Ellis island papira til Jacob reist 1907? Eg har forsøkt utan å lukkast.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Jacob er 5 fot og 9 1/2 tommer høy. Han er fra Frøya. Han har et arr på venstre kinn. Han skal til sin søster Mrs. M. Sather 101 Whitford str? Fergus Falls Minnesota.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg trur ikkje at han hadde nokre andre systre enn dei som er med i FT, jo kanskje... foreldra fekk visst fleire barn etter 1900....men dei er iallfall ikkje aktuelle i denne samanhengen!Eg tenkte fyrst at det kanskje var feil alder på for. i FT 1900, men eg har funne både faren og mora i FT 1865, som 6 og 8 åringar, så det stemmer vel nokså bra med 1900 teljinga.Eg trur heller at Mrs. M Sather er ei (halv?) syster av faren, det er iallfall ei her som eg lurar på er ei dotter mora har hatt frå eit anna ekteskap. At mora er vorten enkje og mannen heitte Morten, det er jo også sonen deira kalla... LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei Jon, eg gløymde å sei at lenken til Ellis island virkar ikkje.Klarar du å finna Anders/Andreas og?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk! Eg har nok vore for lenge borte frå søking etter folk som reiste...(har konsentrert meg meir om å finna nekrologane :-) Eg såg då eg var inne etter du hadde skrive svar at det er denne sida eg har leita etter nettopp for å kunne søkje slik du gjorde...Eg har prøvt på nokre av desse andre som dukka opp då eg søkte etter Ellis island på Google, eg fann ikkje denne...Takkar enno ein gong!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Var det ikkje meir å henta her?Det var no litt merkeleg.....men slik er det jo av og til :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Eg undrast på om det er mogeleg å finna denn 'Mrs. M Sather'i FT 1910? Kva heiter ho i såfall, og står det kva tid ho forlot 'Gamle Norge'?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

OK, no forstår eg!! Den eldste systera heitte eigentleg Johanne Marie, ikkje berre Johanne slik det står i FT 1900 :-)Takk skal du ha Arne!!Er det mogeleg å finna noko om henne og familien i Census 1910, eller seinare?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg finn ei Johanna Maria Sather død i St.Louis county i 1944(MNHS), eg får også eit treff på det namnet på Ancestry.com, det er opplysningar frå MNHS.Er det nokon som kan sjå om det kanskje kan vera den rette, eller kanskje eg må bestilla dødsattesten?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Hei igjen, Mariann -1930-Census, - 12th. Street North, Virginia, St. Louis, Minnesota:Martin Sather, Head, 53, gift 29 år gml., f. i Norge, imm. 1896, 'Carpenter'.Johana M., Wife, 50, gift 26 år gml., f. i Norge, imm. 1905.Jalmer O., 21, ug., 'Laborer - Saw mill.Valborg S., 20, ug.Joseph O., 18, ug. 'Laborer - Saw mill.Fredric C. 13.Elida M. 10. Samtlige barn f. i Minnesota.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Wow!! Dette var flott!! Hjarteleg takk skal du ha!!Det er nok rette Johanna Maria eg har funne i Virginia, St. Louis då. Eg har allereide bestilt ein nekrolog frå biblioteket der.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Tar med litt til. I 1910 finner vi dem, som ventet, bosatt i Fergus Falls, Otter Tail, MN.Martin Setter, 32, imm. 1897, jobber som 'Janitor - Hospital'.Johanne, 31, gift i 4 år, har født 3 barn:Harror 3 år, Hjalmer 2 år og Walborg 8 mnd. (Harror skal vel være Harold.) I 1920 finner vi dem i 1031 Fifth Ave, Virginia, St. Louis, MN.Martin Sathre, 43, imm. 1902, 'Carpenter - House'.Johanna, 40, imm. 1905.Harold 13, - Jalmer 12, - Valborg 10, - Alf 8, Fred 3 år og 4 mnd. og Elida 3 mnd.Denne Alf er vel den samme som Joseph i 1930-tellingen. Fred er her oppgitt til å være født i ND, - de andre i MN. Vi ser også at immigrasjonsåret for Martin varierer noe fra telling til telling, men det er jo ikke så uvanlig.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takkar så mykje! No kan eg lettare søkja på nokre av borna utfrå f. mnd på SSDI.Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Jeg ser at det er en som har lagt inn (anonymt) litt om denne familien på 'OneWorldTree' hos Ancestry. Det er ikke mye, men jeg gir deg det som står der:Martin Sather f. 20 sept. 1876 i Norge, død 1946 i Virginia, St. Louis. Gift med Johanna Marie Jenson f. 1879 i Norge, d. 20. des. 1944 i St. Louis.Barn:Hjalmer Oswald f. 1. des. 1907 i Fergus Falls, Otter Tail.Valborg S. f. 1909.Joseph O. f. 1911.Fredric C. f. 1916.Elida Margrette f. 17. sept. 1919 i Virginia, St. Louis. Hjalmer Oswald død 6. jan. 2000 i Eveleth, St. Louis. Gift 14. jan. 1940 i St. Louis med Myrtle Irene Aaseng, f. 13. juli 1914 i Virginia, St. Louis, d. 20. juni 1969 i Virginia. 5 barn 'living'. (Ikke oppført med navn, forståelig nok.)Elida Margrette, død 28. nov. 1994 i Virginia, - gift 28. des. 1935 i St. Louis med Lawrence Earl Aaseng f. 15. okt. 1910 i Virginia, død 4. des. 1984 i Virginia.Det var det hele, og håper det er rett, - noe jeg ikke kan innestå for. Det bør vel helst sjekkes. Kanskje nekrologen vil gi deg en bekreftelse.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takkar enno ein gong. Noko av dette hadde eg funne på bakgrunn av 1910-1920 Censusane du la inn.Og ved hjelp av div. genealogi sider :-)Men kjempeflott iallfall!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.