Gå til innhold
Arkivverket

[#28809] Jacob Elian Jensen/Jenson frå Gjessingen, Frøya, reiste til USA i 1907


Gjest Mariann Stokken
 Del

Recommended Posts

Gjest Mariann Stokken

Visst dette går bra no, så er det ein link til Florida døde, er det nokon som har tilgong hit?LenkeOg som isåfall kan lesa kva som står om Ivar Jensen.Eg prøvde med 'Free trial' på Anc.com, for der står det du får tilgong til 'Gull og Grøne skogar', men det er berre tome løfter, eg ser iallfall hverken gull eller grøne skogar :-) :-)!!!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det er to Ivar Jensen her:Ivar Thorbjern Jensen, født 13. juni 1920, - død 63 år gammel den 27. desember 1983 i Orange County, Florida.Ivar Hall Jensen, død i mai 1966 i Pinellas County, Florida.Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Takk, og takk! :-)Det var berre han eg hadde 'merka' som var interessann, avdi han vart f. 1920. Visst du les i starten her, så ser du at eg byrjar søket med spørsmål etter Jacob Jensen. Han var kanskje far til denne Ivar som eg spør etter no.Eg opplevde noko istad som eg aldri har vore borti før, ved tlf.(på jakt etter obituary) til biblioteket i Orlando, Orange, FL. Eg fekk beskjed om at dei hjalp ingen andre enn dei som hadde lånekort der!!!Men fann istaden ein voluntør som forhåpentleg vil hjelpa :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Godt du får hjelp da, Mariann. Angående lenken du gav til Ivar Jensen, så har det seg slik at jeg, når jeg går inn på den, får opp en side med 20 Jensen med forskjellige fornavn, og ingen av disse er merket på noe vis. Dette har nok med mitt abonnement på Ancestry å gjøre. Bare slik at du forstår hvorfor jeg tok med to. :-)Mvh. Arne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ok, det var slett ikkje noko stort problem :-)Jada, hjelp finst å få, særleg når ein kjenner til slike hjelparar som her på Dig.ark.!!!! :-) :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Kva skal eg sei???Eg har iallfall sendt mail til den mailadressa som fylgde slektssidene og er svært spent på svaret!!!Du har verkeleg gjort ein kjempejobb for nokre nysgjerrige slektningar(og naboar frå Frøya/Gjessingen) av Jacob Jensen, som lurte på kva som skjedde med han, då kontakta vart broten pga. krigen.No veit eg ikkje om eg får veta meir om _han_, men iallfall har du 'funne' ei syster(Johanna Maria) som dei som lever no ikkje hadde høyrt om!!Eg kan berre takka igjen!!Venleg helsing Mariann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mariann Stokken

Jacob Elian jr. døydde på Gjessingen i 1922, dette vart funne ved god hjelp frå ein lokal hjelpar, takk til han, visst han les dette!!Jacob Elian sr. er det vanskelegare å finna ut av, kanskje særleg avdi etterkomarane av syster hans(Johanna Maria)er lite meddelsomme....Takk iallfall til dei som har vore til stor hjelp her!!Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paul Johnsen

Jeg vil også takke alle som har engasjert seg i å lete opp min onkel.En spesiell takk til Marianne Stokken og Ole Rabben som virkelig har hjelpt till med denne nötten.Jeg tror også det er sansynlig att det var Jakob som döde i 1922.Atter en gang takk skal dere ha for hjelpen alle sammen! Mvh.Paul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.