Gå til innhold
Arkivverket

[#28839] Ringsaker , Fam. Tollef Mathiassen og Ingeborg Jørgensdatter f. 1852 og 1860


Gjest Karin Langaard
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Langaard

Hei. Prøver å hjelpe en venn. Når og hvor døde Ingeborg Jørgensdatter f. 1860 og finnes noe bolde av henne? I 1900-tellinga er hun oppført med mann Tollef Mathiassen og barna Jørgen Johannessen fra tidl. forhold og Mathias Tollefsen. Min venn er etterkommer av Jørgen.mvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Karin Langaard

Hei HansMener du at hun døde i ringsaker 1922 eller at hun ikke er å finne i arkiver frem til 1922 ? Vet du noe om henne? Min venn vil gjerne og ha bilder..Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Myhre

Hun er ikke død i hovedsognet frem til 1922. Sønnen er født i Veldre annex. De bodde på Sveen i 1900. Det står ikke Veldre sogn i tellinga og Sveen er flere steder slik at hun jo kan være død i Veldre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Per Pedersen Hansen

Hei KarinJeg driver akkurat på de samme personene, og er kommet fram til Ingeborg, hun er på en av mine grener. Vet ikke om du har opplysninger om foreldrene til Ingeborg fra tidligere? Om du ikke har det, deler jeg gjerne det jeg har funnet til nå. Har bare lett i ca 14 dager, så det er litt begrenset det jeg har. Det er på min mors side at jeg har kommet over Ingeborg. Har ikke funnet ut når Ingeborg døde enda.Mvh Per Pedersen Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.