Gå til innhold
Arkivverket

[#28855] Ole Andersson Nygaard, fødd 1803 - Askøy eller Bergen? - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ole Andersson Nygaard, ungkarl og ''musketeer ved 2det komagnie'', stod brudgom i Krosskyrkja i Bergen 4.12.1831. Han er då oppgjeven vera 28 år og 2 månader gamal og fødd i Domkyrkjesokni i Bergen. Faren heitte Anders Jensson.Ein annan Ole Andersson Nygaard, enkjemann, stod brudgom i Årstad kyrkje 9.5.1852. Han er oppgjeven til 59 år og fødd i Hammers prestegjeld. Eg kjenner ikkje namnet til far hans.Dette kunne ha vore ein og same person, om ikkje det var for det faktum at Christine Torbjørnsdotter, som gifte seg med den første Ole, ikkje døydde før 30.4.1856 i Krosskyrkjesokni, og ho vart då sagt å vera enkje! Altso må me tala om to ulike personar med same namn, Ole Andersson Nygaard!Eg finn ikkje noko dødsfall i Bergen for Ole Andersson Nygaard!Eg finn heller ikkje nokon Ole Andersson Nygaard fødd i Domkyrkjesokni (eller andre sokn i Bergen) i eller kring 1803 med far Anders Jensson.MEN, eg finn hjå FamilySearch denne dåpen:Ole Andersson, døypt på ASKØY 23.1.1803 av foreldri Anders Jensson og Martha Rasmusdotter. Dette paret budde i 1801 som daglønarar på Hetlevik, Askøy, men har dei noki tilknytting til ein stad med namn Nygaard?Kan nokon hjelpa meg identifisera denne Ole Andersson Nygaard, som gifte seg med Christine Torbjørnsdotter i 1831, ikkje berre opphavet hans og kven foreldri hans var, men ogso kvar han vart av?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er vel giftermålet mellom Ole Andersen Nygård og enken Christine Torbjørnsdatter [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=vigd1816&gardpostnr=5603&merk=5603#ovre>Lenke Men her står det at enken er født i Hafslo – jf. Lenke. Er det hun som først var gift med Lars Hansen Grimstad??I FS/IGI finner også jeg en Ole Andersen, døpt 23.1.1803 i Askøy, sønn av Anders Jensen og Marte Rasmusdatter. Dette paret er muligens identisk med dette paret som gifter seg i Manger i 1793

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er vel dødsfallet til Christi Nygaard, f. Torbjørnsdatter [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=1301begr&gardpostnr=28513&merk=28513#ovre>LenkeHer er vel Anders Jensen på Hetlevik i 1801 Lenke. Når jeg slår opp i basen over døde i Askøy, finner jeg en Ole Andersen Hetlevik, død 1803, 14 dager gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.