Gå til innhold
Arkivverket

[#28892] Feil i hovudløkka på tema 28271 på Brukarforumet


Gjest Anne Lise Hovdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Anne Lise Hovdal

Hvorfor er det feil i hovudløkka for emne 28271? Problemet oppsto da jeg skulle legge inn svar der, men svaret fikk jeg lagt inn. Nå er det umulig å komme inn der, mens jeg kommer inn på andre emner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Har av og til opplevd det samme, men jeg tror at noe kan være at det er en annen samtidig som også legge inn et innlegg på det samme tema ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Jeg har siden i går kveld gjentatte ganger forsøkt å poste et nytt innlegg i brukerforum. Kommer så langt som til at jeg kan rette innlegget, men hvis jeg da velger å sende det, stopper det opp og jeg kommer ikke videre.Vet ikke om dette er samme feilen, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Selvsagt, etter at jeg hadde postet dette, fikk jeg lagt inn spørsmålene mine da ;-)Jeg vet ikke hva slags feil det var som hindret meg så lenge, men nå ser det ut til at det funker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.