Gå til innhold
Arkivverket

[#28936] Kirsten Jørgensdotter f 1798 i Fåberg


Gjest Bjørn Eide
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Eide

Jeg søker opplysninger om Kirsten Jørgensdatter f 1798 i Fåberg.Hun ble gift med Ole Larsen f 1804 i Ringsaker. Ole ble skredder. De flyttet senere til Sparbu i Nordtrøndelag. De fikk to barn : John Olaus f. 1836 og Johan Petter f 1840. Den siste ble furer i infateriet. Kirsten d 1867 og ole i 1871. begge av tuberkulos i Sparbu Håper noen kan ha opplysninger om denne familien. hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Richard Fauskrud

Det er ikke så ofte jeg er innom her så jeg er vel litt sent ut, men skulle du fortsatt være interessert så har jeg en god del forfedre på denne personen. Kirsti Jørgensdtr. Storberget var datter av Jørgen Jonsen Skårseth (1764-1820) og kone Eli Jonsdtr. Breiseth (1773-????) i Fåberg. Hvis du vil ha en oversikt kan du kontakte meg via e-post-linken på denne websiden: http://home.c2i.net/rfauskru/ .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.