Gå til innhold
Arkivverket

[#28980] Andrew J. Waage, fødd i Noreg 16.11.1831, men kvar? - til Wisconsin i 1860


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anders ''Andrew'' J. Waage vert oppgjeven fødd i Noreg 16.11.1831 og skal ha utvandra til Amerika i 1860. Han var visstnok gift to gonger, andre gongen i Green Co., WI 23.12.1879 med Caroline Sletten Swiggum, fødd i Green Co., WI 15.7.1857. Andrew og Caroline farma i York township, Green Co., WI og fekk ni born i lag. Andrew døydde i Green Co., WI 10.4.1902.Eg hare lenge spekulert på det norske opphavet til Anders ''Andrew'' J. Waage, men so langt har eg ikkje lukkast i å finna ut kvar han var ifrå! Er det nokon som har eit godt tips å koma med, so vil eg vera svært so takksam for det!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Glem forrige innlegg. Så ikke J-en....Gammalt nytt:Wisconsin Marriages, pre-1907Name: Anders J WaageMarriage Date: 23 Dec 1879County: GreenVolume: 04Page: 0458Name: Caroline OlsonMarriage Date: 23 Dec 1879County: GreenVolume: 04Page: 0458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

I census 1870 var Andreas (mener nokså bestemt det er Andreas) Waage 38 år fra Norge gift.Han farmer i Wiota township i Lafayette county i Wisconsin. Kona, Ann er født i Wisconsin. Hun er 25 år.Barn: Guri, 3 år - Nels 7 måneder. (Merknad på sistnevnte: født i oct. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Jeg klarer ikke helt å fri meg fra tanken om at han var en Jacobsønn.Har óg en 'hønsj' om at han kom fra Waage (Vaagsøy) i Selje (Sogn og fjordane)... men intet annet enn det. Nix kildebelegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for fleire interessante innlegg!Eg tok ein titt på 1870-teljingi hjå ancestry.com, og det er nok likevel Andrew J. Waage det står ogso der.Eller ser eg at ein av naboane til Andrew Waage i 1870 heitte Leinsmoen, og det er vel eit namn frå Verdalen i Trøndelag? Elles var det fleire emigrantar frå Ryfylke og Sunnhordland som budde i dette området i lag med folk frå Telemark og Valdres. Namnet Waage finst omtrent ikkje austafjells, so Andrew var nok ikkje derifrå, og heller ikkje har eg noki tru på at han var frå Selje eller ytre Nordfjord. Utvandringi derifrå kom heller seint i gong!Den som berre hadde hatt digitaliserte utvandringslister frå kyrkjebøkene for perioden før 1865...!?Eg vonar framleis på at det er mogeleg å finna det norske opphavet til Andrew Waage og takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg har endeleg klart å identifisera Anders Waage, i alle fall delvis:Anders Knutson, fødd i EIVINDVIK 16.11.1831. Han var son av Knut Hansson og Guri Hansdotter, men bustaden deira i Eivindvik kjenner eg førebels ikkje!Anders skal som før nemnt ha utvandra til Amerika i 1860, og han gifte seg første gongen i Lafayette Co., WI 31.12.1865 med Anna Nilsdotter Sundve, fødd i Lafayette Co., WI kring 1845, dotter av Nils Nilsson Sundve frå Voss og Malena Olsdotter (Undi) frå Vik i Sogn! Dei utvandra i 1843.Det var vigsli i Wiota Lutheran church som fortalde meg kven foreldri til Anders var!Kan nokon fortelja meg kva gard i Eivindvik Anders og foreldri hans budde på? Var det kanskje Gjønnevåg i Solund??Eg vonar på gode svar og takkar so mykje på førehand!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

I Gulen i gammal og ny tid, b. 2 finner vi Anders Knuds. uekte søn av Knud Hanss. f. 1806 på Næse b. Klokeide Pladsmand og Gurie Hansd. f. 1805 på Hendriksbø. Anders' Daabs Datum: 20/11 (foreldre gift 4/5 1832 - Gulen BB2, s. 474). Sidetallshenvisn i Digitalarkivet ved dåpen er feil, de er innført i bygdeboka s. 424 under Litle Brandsdal bnr. 3, gnr 70, Klokkeide

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.