Gå til innhold
Arkivverket

[#29010] Dødsmelding Bergen 1949 eller 1964


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Arthur Emil Myhre døydde i Bergen 1.3.1942. Etter han levde fire døtrer og enkja Petra Myhre.Eg finn berre to høvelege alternativ for avlidne Petra Myhre i Bergen, nemlig:* Petra Mathilde Myhre, døydde i Bergen 31.3.1949* Petra Karin Myhre, døydde i Bergen 15.9.1964Eg vonar at ei av desse er enkje etter Arthur og ønskjer då å få greie på:a) Kva for ei Petra er rett?b) Fødselsdatoen hennar?c) Yrkestittel?d) Ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Petra Karin Myhre, født på Tysnes 12. september 1881, døde i Bergen 25. september 1964. Hun var gassverklsarbeiders enke, og hadde som arvinger døtrene Klara Sæløen, Arla Thomassen, Esther Lie, Molde. Datteren Gulborg Gjertinsen var død før moren, men hadde etterlatt seg en sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for glimrande innlegg. So var det altso Petra Karin eg var på leiting etter...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.