Gå til innhold
Arkivverket

[#29011] Dødsmeldingar Bergen 1938 og 1955


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Anna Lie Bjerkeflet, fødd i Hafslo 7.5.1865, døydde i Bergen 4.11.1938. Mannen heitte Johannes Bjerkeflet, men han finn eg ikkje dødsfallet til!Frå dødsmeldingi hennar er eg interessert i:a) Yrkestittel?b) Eventuelle opplysningar om mannen Johannes?c) Namn og adresser på ervingane hennar?Jens Even Laurits Bjerkeflet, eldste sonen til Anna, var fødd i Bergen 14.9.1893 og døydde i Bergen 27.6.1955.Frå dødsmeldingi hans er eg interessert i:a) Yrkestittel?b) Eventuelle opplysningar om ektemake?c) Namn og adresser på ervingane hans?Eg takkar so mykje for hjelpi og ønskjer samstundes God Påske til heile staben ved Statsarkivet og Digitalarkivet!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Anna Lie Bjerkeflet var kjelsmeds enke. Det er ikke gitt opplysninger om tidligere avdød mann. Hun etterlot seg barna Jens Even Laurits, Hulda Nilsson, Olga, og Hjalmar, til sjøs.Da Jens Even Laurits Bjerkeflet døde 27. juni 1955 var han forhenværende transportarbeider, ugift, og med søsteren Hulda Nilsson som eneste oppgitte arving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og godt svar!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.