Gå til innhold
Arkivverket

[#29026] Besteforeldre etter Cathrine Therenze Arnesen, født 5/10 1855, Oslo.


Gjest Terje Wilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei igjen der ute!Jeg er på jakt etter besteforeldrene til min oldemor(farfars mor, begge sider).Min oldemors foreldre er: Hans Arnesen, født 1830, Oslo, og Berthe Marie Johannesdatter, født 1833, Oslo.Mine evner og kunnskaper strekker seg ikke så langt, så om det er noen som kan ha opplysninger om dette, er jeg veldig takknemlig.Hilsen Terje W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Het han bare Hans eller Hans Jørgen ? Opplysningene fra FS må sjekkes da de ikke er sikre.FS: Hans Jørgen Arnesen gift 27/12 1853 Gml.Aker med Berthe Marie Johannesdt.FS: Hans Jørgen Arnesen f. 30/4-dpt.14/6 1829 V.Aker, Arne Arnesen og Thorine Andersdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

FS: Arne Arnesen 28 år far Arne Arnesen ble gift 4/2 1831 V.Aker med Thorine Andersdt. 26 år far Anders Andersen.Spekulasjon, men jeg lurer på om dette kan være Arne og at Thorine er død i 1865 Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei og takk for svar.Dette kan godt være mulig, men det er noe jeg ikke finner ut av, og det er foreldrene til Berthe Marie Johannesdatter,Dere skulle vel ikke sitte på noen opplysninger ang. dette også?Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.