Gå til innhold
Arkivverket

[#29027] Amalia Ling född 1844 i Tanum


Gjest Annette Hölen
 Del

Recommended Posts

Gjest Annette Hölen

Hej Söker min fmmf syster som flyttade till Norge 1867, gifte sig med en svensk Johan Olof Svensson född 1845 i Nordmaling. 1872 föddes Sven Adolf, 1875 Alma Josefina, 1878 Josefin 1881 Harald, 1884 Olof Markus och 1887 Johan Alfred. Jag har inte en aning om var de bodde, men 1904 bodde familjen i Sverige, Grundsunda, Västernorrland. Kan någon hitta denna familjen i Norge? Jag vet att Ni alla är väldigt proffsiga och att Ni tidigare har hjälpt mig med kluriga saker. Mycket tacksam för hjälp Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Annette Hölen

Hej igen! Jag har nu fått ett namn där åtminstonde ett barn är fött. Bohre socken, Norge. Om ingen kan hitta familjen, så kanske någon kan hitta socknen i Norge.Mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei!Dessverre finner du ikke folketellinger for 1875 for Borre på digitalarkivene.I 1865 er den eneste Svenske Svendson jeg finner denne.LenkeI 1900 finner jeg heller ingen i Borre som kan passe med navn på din familie.Har søkt ellers i områder i 1875-telling, og heller ikke funnet Johan og Anette andre steder i Vestfold.Håper du kan få hjelp av lokale krefter til å lete i kirkebøker.Mvh. Gunn Huglen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Den eneste familie med noen navn som passer til noen av dem har nevnt, er denne Amalie g.m Johannes Svendsen ( begge f. Sverige) i 1900-telling for Fredrikstad, Østfold. LenkeDet er vel ikke din familie, men det er det jeg finner med navnlikhet i 1900?Mvh. Gunn Huglen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annette Hölen

Tack alla för Er hjälp. Jag trodde inte att det skulle vara lätt att hitta familjen, men det är ju alltid en öppning. mvh Annette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.