Gå til innhold
Arkivverket

[#29032] Nille Larine Ommundsen, Bergen


Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

Nille Larine Olsdatter var søster til min farfar. Hun døde i Bergen, finner henne registrert under døde i Norge, 08.12.1996. Med etternavnet Ommundsen.Jeg vet ingen ting mer om henne og hvem eventuelt hennes ektemann var. Håper det er noen som kanskje kan hjelpe.Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ring til Nasjonalbiblioteket, der har dei ei slags 'hjelpeavdeling',(eg hugsar ikkje kva det heitte) dei leitar fram dødsannonsar frå aviser(dei har alle avisene, etter det eg forstod) og sender til deg, heilt gratis.Det gjorde eg nyleg og fekk god hjelp gjennom dødsannonsa.Men du bur kanskje nær Nasj.bibl.?Venleg helsing Mariann. God Påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Nilla Larine Løkkebø, født 24. juni 1897 i Kinn, giftet seg i Stavanger 6. november 1920 med konditor Oskar Ommundsen, født i Stavanger 24. september 1896. Ekteparet flyttet til Bergen, og bodde lenge i Rossmuget 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Må innrømme at det er noen ganger jeg ikke helt skjønner hvor du tar det fra Yngve. Mange takk skal du ha. Da vil arbeidet bli litt enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Takker for hjelpen igjen Yngve. Har fått informasjon om at ekteparet ikke hadde barn. Så det eneste jeg mangler er når Oskar Ommundsen døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Løkkebø

Hei Elin. Det kan virke som om det kan være rett mann. Takk skal du ha. Skal sjekke det ut nærmere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.