Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Tor Magne Bjerklund

[#29054] Hans Christian Pedersen 1825

Recommended Posts

Leter etter etterkommere av Peder Hansen. I følge 1825 folketelling for hvidingsø sognLenke så hadde han 2 barn. Jeg har det meste på Berthe Marie Pedersdtr. Eneste jeg har funnet på Hans Christian Pedersen er i boken Rennesøy prestegjeld 1837 - 1937.Der står det at han jobbet på losstasjonen i Kvitsøy. Kan noen hjelpe meg videre her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Hei og god påske!I FS/IGI (må sjekkes!) finner jeg følgende barn av Peder Hansen og Anne Petrine Torstensdatter: Berte Marie, f. 22.9.1821, døpt 23.9.1821, Ydstebøe, Rennesøy Hans Christian, f. 26.12.1824, døpt 9.1.1825, Ystebøe, Rennesøy Olene, 30.6.1830, døpt 11.7.1830, Rennesøy Anna, f. 10.11.1833, døpt 11.11.1833, Ydstebøe, RennesøyI samme FS finner jeg en Hans Christian Pedersen som gifter seg 11.4.1847 i Rennesøy, 22 år gammel, med 23 år gamle Guri Hansdatter. Og her er Guri Hansdatter og mannen Hans K. Pedersen i f.t. 1865 for Rennesøy LenkeKan dette være din Hans Christian?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker. I følge Lenke er Hans Christian Pedersen 42 år dette året. Han skal jo ikke være mer en 40 dette året.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk sjekket litt og det stemmer det. Det er 'min' Christian.Takk for hjelpen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.