Gå til innhold
Arkivverket

[#29054] Hans Christian Pedersen 1825


Gjest Tor Magne Bjerklund
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Magne Bjerklund

Leter etter etterkommere av Peder Hansen. I følge 1825 folketelling for hvidingsø sognLenke så hadde han 2 barn. Jeg har det meste på Berthe Marie Pedersdtr. Eneste jeg har funnet på Hans Christian Pedersen er i boken Rennesøy prestegjeld 1837 - 1937.Der står det at han jobbet på losstasjonen i Kvitsøy. Kan noen hjelpe meg videre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei og god påske!I FS/IGI (må sjekkes!) finner jeg følgende barn av Peder Hansen og Anne Petrine Torstensdatter: Berte Marie, f. 22.9.1821, døpt 23.9.1821, Ydstebøe, Rennesøy Hans Christian, f. 26.12.1824, døpt 9.1.1825, Ystebøe, Rennesøy Olene, 30.6.1830, døpt 11.7.1830, Rennesøy Anna, f. 10.11.1833, døpt 11.11.1833, Ydstebøe, RennesøyI samme FS finner jeg en Hans Christian Pedersen som gifter seg 11.4.1847 i Rennesøy, 22 år gammel, med 23 år gamle Guri Hansdatter. Og her er Guri Hansdatter og mannen Hans K. Pedersen i f.t. 1865 for Rennesøy LenkeKan dette være din Hans Christian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Magne Bjerklund

Er ikke sikker. I følge Lenke er Hans Christian Pedersen 42 år dette året. Han skal jo ikke være mer en 40 dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.