Gå til innhold
Arkivverket

[#29075] Bygdebok fra Vinger Bind III


Gjest Solveig Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Arne Gransæther

Boka er utgitt i 1977 og den er etter hva jeg kjenner til utsolgt for lenge siden, men du kan prøve Kongsvinger Libris 62 81 76 11 og Kongsvinger kommune 62 80 80 00, eller du kan eventuelt annonsere i Glåmdalen 62 88 25 00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Takk for tipsene dine. Kongsvinger kommune kunne dessverre ikke hjelpe meg med Bind III. Kongsvinger Libris kjente jeg ikke til,men vil ta kontakt med dem over påske. En annonse i Glomdalen var en god ide.Er det en mulighet for at Bind III kan komme i nytt opplag? Skulle det finnes noen som har et eksemplar av Bind III for mye eller kjenner noen som har er jeg svært interessert!!! Hilsen Solveig Hanssen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solfrid Vestaberg Ormøy

Hei SolveigJeg har Vinger bygdebok III og kjøpte den for kr. 230 i 1998 på Kongsvinger Libris. Jeg gjør gjerne oppslag for deg hvis du trenger hjelp. På min hjemmeside så har jeg også registrert alle gårdene i Vinger kommune som er ført i bygdebøkene I, II og III med henvisning til sidenr. Her er linken hvis du er interessert: http://www.vestaberg.no/slekt_solfrid/index.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.