Gå til innhold
Arkivverket

[#29083] Lars Greve og Louise Vorm, Moss 1777 ?


Gjest Kjell Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Lars Greve og Lovise Vorm døpte sin datter Kassi i Mosse 28 januar 1777. Jeg sitter med en original dåpsattest utstedt av klokker Horn i Moss, datert 19 februar 1802 som sier dette, men hvor tok foreldrene Lars og Lovise veien ? Jeg har ikke vært i stand til å spore de opp i verken FS eller FT. Er takknemlig om noen kan hjelpe !Kjell H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia Johansen

Finner dem i FS med fire barn under IGI Else Maria [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=500222440991&lds=1®ion=12®ionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeMathiis: LenkeKass: LenkeJohan Christian: LenkeSøsteren Else Marie er vel den her i folketellingen 1801 LenkeOg deres mor som er benevnt som Fridericha Lovise Clausdtr og hun er enke etter 2. ekteskap i 1801 tellingen.Her er vielsen mellom Lars og Lovise på FS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pia Johansen

Ser ut for at det ble noe feil på linken til folketellingen, men jeg fann dem under Moss 1801 Så dersom neste link ikke skulle fungere så søk opp Else Maria eller moren Fridericha 1801 Moss.Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Halvorsen

Hei og takk for kjapt og greit svar ! Jeg må få meg noen bedre søkerutiner skjønner jeg ! Takk igjen og fortsatt god påske !! Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.