Gå til innhold
Arkivverket

[#29090] Erik Thorson (1850-1933) - frå Noreg til Douglas Co., MN - frå Tørdal/Drangedal?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Erik Thorson, oppgjeven fødd 12.8.1850 på Krogvik(!) i Noreg, skal ha utvandra til Amerika kring 1860/1862 til Perry tp., Dane Co., WI. Han flytte sidan til Douglas Co., MN der han døydde 26.10.1933.Men kvar var denne Erik Thorson ifrå? Gardsnamnet Krogvik finst i Hole på Ringerike, men der finn eg ikkje noko meir ut om denne karen. Derimot finn eg at ein Erik Thorson var fødd 12.8.1850 på Trosbø i Tørdal sokn, Drangedal i Telemark som son av Thor Erikson frå Omaas i Tørdal og kona Mari Nilsdotter frå Berstad (Lensegrav) i Drangedal. Denne Erik Thorson er i alle fall ikkje i Drangedal ved FT1865!Har eg funne rett mann? Er det nokon med kunnskap om ætter i Tørdal eller Drangedal som kan hjelpa meg vidare?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Taryn Flolid

There is a small reference to Erik Thorson, married to Emma Urness in a Douglas County history book. But no dates, and no indication of where in Norway is mentioned in the book. They lived at Urness Township, in Douglas County. It only says Erik Thorson was from Norway. Perhaps there is an obituary for him or other information which states his birthplace at the Douglas County Historical Society, historic@rea-alp.comAlso, Tom Solberg does quite a bit of Urness Township genealogy, and may have information.tsolberg@tampabay.rr.comGood luck, Taryn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila Kornstad

I Olav Sannes: Drangedal med Tørdal er det en liste som begynner på s 353:Dei som er reist til Amerika føre 1885.På s. 354 står det:1861: - - -, Tor Erikson Trosbø med kone og 4 born, - - - -Hilsen Laila Kornstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.