Gå til innhold
Arkivverket

[#29125] N-Trøndelag, Kolvereid: Lund, Storø, Hartvik Arntsen, f. 1854 med familie


Gjest Inger Bjørnaas
 Del

Recommended Posts

Gjest Aslaug Andersen

Hei Inger! Du finner familien Storø i Nærøy bygdebok, bd.II, Kolvereid, søndre del. Jeg har kjent de fleste av 'barna' du nevner, og jeg kjenner en sønn av Eivind. Jeg har ikke selv denne bygdeboka, men jeg går ut fra at deres etterkommere er nevnt i boka. Hvor de kom fra, vet jeg ikke, men det står sikkert også. Hilsen Aslaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Bjørnaas

Tusen takk skal dere ha begge to. Dette var kjempeflott. Jeg har fått en kjenning til å sjekke Nærøy boka for meg. Har fått opplysninger om etterkommerne til Hartvik Arntsen, og har spurt om det står noe hvor han kom fra.Beste hilsen Inger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Harald Grøtting

Hei, Hartvik Arntsen er min oldefar. Du må gjerne ta kontakt på e-post: faksmyra@c2i.net. Deretter kan jeg legg ut de opplysningene jeg har på forumet, slik at alle får tilgang til aktuell informasjon.Hilsen Harald Grøtting, 7818 LUND

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.