Gå til innhold
Arkivverket

[#29193] Helen Dalsgaard, hvor ble det av henne?


Gjest Terje Soløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Soløy

Helen Dalsgaard ble fd 1918 i Boston USA. Hun var datter av Håkon Dalsgaard fd 1886 på Tysnes og Helga Person fd i Skåne Sverige. Videre vet jeg at Håkon døde i 1919 i Boston. Dette er alt jeg vet om denne familien. Det er mulig at de kan ha brukt atternavnet Sjursen, da Håkons far het Sjur Dalsgaard. Er det noen som kan hjelpe meg med flere opplysninger.mvh Terje Soløy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Hei. Dette er sannsynlegvis bestefaren til Helen Dalsgaard, kanskje du skulle prøva skiftepapira?LenkeDet er mogeleg nemnd noko om henne der?Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Og her er familien i FT 1900, eg ser no at det er rett som eg trudde i forrige innlegg.LenkeVenleg helsing Mariann.PS: eg trur det hadde vore lurt å skrive 'noko om USA' i overskrifta, då hadde du vore sikra at USA ekspertane leste innlegget ditt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Soløy

Hei. Tusen takk for innleggene dine. Disse opplysningen hadde jeg fra før. Det eneste nye jeg fikk var datoer for Sjur, da jeg kun hadde årstallene fra før. Håkon emigrerte til Amerika tidlig på 1900 tallet, der ble han gift med Helga Person. De fikk i 1918 datteren Helen. Håkon døde i 1919.Så det er opplysninger fra tida i USA jeg søker. Så tusen takk for tipset, jeg skal forsøke det.mvh Terje Soløy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Ja, eg rekna med at du hadde desse opplysningane, men _det_ hjelper ikkje dei som har lyst å hjelpa deg.:-)Etter det eg har sett er dei som er gode på USA søk, ganske opptekne av å få alle opplysningane som ein sjølv har funne. Også opplysningar om personen _før_ han /ho for til USA, eller når dei var på veg til USA.Difor legg eg også dette inn :-) LenkeVenleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Soløy

Hei. Tusen takk igjen. Det er fint med innspill, og jeg burde selvsagt vært oppmerksom på dette. Akkurat disse data hadde jeg ikke.mvhTerje Soløy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Eg trur at det kanskje kan hjelpa med opplysningar frå skiftepapira, bestefaren var jo såpass gammal då han døydde at Helen var kanskje gift og.... Visst du lagar eit innlegg på arkivforum, er du sikkert heldig og får vita kva som står der etter Sjur var død.Venleg helsing Mariann. Lukke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Soløy

Tusen takk for det Mariann. Nok et godt tips. Har laget et nytt tema med Helen og Usa, og er kommet et stykke på vei ser det ut til. Skal følge det før jeg søker i skiftepapirer. Det jeg vet der, er at hele gården ble overtatt av Helens tante og hennes familie.mvh Terje Soløy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Men sjølv om garden vart tanta hennar si eige, så vil det høgst sannsynleg stå noko om etterkomarane til Sjur som var i USA. Dette sjølvsagt berre visst det var kontakt dei imellom.Min oldefar overtok garden der eg stammar frå, men likevel vart bror til oldefar (som var i Wisconsin på den tida), tilgodesett med nokre 'myntar' då far hans døydde.Men noko eg kom på etterpå er at du kanskje ikkje får opplysningane ut på nettet, om Helen meinar eg. Ho er jo kanskje fortsatt i lys levande live :-)Venleg helsing Mariann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Soløy

Hei. Takk for innspill. Ja du er jo inne på noe der, hun kan faktisk være i livet i enda. Når det ellers gjelder gården, så har jeg muligheter til å finne ut av det etter hvert.mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.