Gå til innhold
Arkivverket

[#29209] Hans Olson Nistad, Vik


Gjest Trygve Espedal
 Del

Recommended Posts

Gjest Trygve Espedal

Foreldre til Hans Olson Nistad( Nissestad eller Niesestad) Vik i Sogn. Kjenner noen til disse ? Ca 1850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Har denne familien forbindelse til Olav Nistad f 1893 og som døde 1954 i Haugesund (sønn av Jan Berthold Nistad og Agnes Antoinette Baardsen)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Espedal

Otto JørgensenNei, denne Hans olson ble født tidlig på 1800 tallet og kom fra Vik i Sogn og FjordaneTrygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Arne Sem-Johansen

Nistad (Nissestad) er to bruk i fjord armen Arnafjord i Sognefjorden og ligger i Vik Kommune mot vest. Ved rørende person er det vanskelig å gi noe svar da bygdeboken for Vik ikke gir svaret du leter etter. Vil anbefalle deg å gå inn på kirke bøkene for Vik i arkivet til sfs disse finner du på digital arkivet nr. på kirke sogn er 1419 Kjell Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Eg finn Hans Olas. Odlane gift med Britha Markusd. Flete. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=sognvigd&gardpostnr=12228&merk=12228#ovre>Lenke Dei flyttar mykje rundt finn 8 barn født i Arnafjorden født på 3 ulike gardar. Finn kunn det eine paret med desse namna, som er vigde i S&F, på denne tida. LenkeOg her er familien i 1865, dei har då flytta til Nissetad. Lenke Dei har nok budd kunn kort tid på Nissetad også. For Karl Jenss. Limmesand flyttar inn på dette bruket ca 1880.Kan dette vera dødsfallet til Brithe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Til Otto JørgensenJan Berthold Nistad er trulig frå Nistad i Holmedal. Eg har aldri komme over dette namnet på Nissestad i Vik, som eg kan huska. Helsing Marit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Hei igjen Trygve.Det fins fleire Hans Olsen født i Vik ca 1810. Av desse er det ein eller kanskje to som er født i Arnafjorden. Og ved å samanlikna født, vigde og gravlagde. Står Hans Olss. f. 16/11 1811 son av Ole Hanss. og Britha Andersd. busett i Valsvik i Arnafjorden/Framfjorden igjen som den mest sannsynlige. Også to av barn til Hans og Britha, var født i Valsvik. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=sogndaap&gardpostnr=42532&merk=42532#ovre>LenkeMora ser litt enklare ut trulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Rambjør

Det slo meg plusselig. Har du sjekka om familien, kan vara i frå Modalen eller Eksingedalen i Hordaland? Eksingedalen er no i Vaksdal, Modalen er eigen kommune. Begge låg i tidligare Hosanger, før 1750 Hamre/Hammer.Halve, for ikkje å seia mest heile Arnafjorden, slektar frå Modalen. Frå ca 1840 og utover, flytta fjellbøndene. Inn på gardane etter kvart som folk drog til Amerika.Det står Wigs Prgj. som fødestad på familien, og dei har budd som indest på Flete. Men er vert å undersøkja om du ikkje finn dei på anna måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Jon Sværen

Eg trur du meinar: Hans Olason (Ådlane) Nissestad f. 1811 og gift i 1837 m/ Brita Markusdtr Flete f. 1811. Dei hadde desse ongane: Brita f. 1836 (til USA), Brita f. 1839, Olina 1842-42, Olina f. 1844, Marta f. 1846, Anders f. 1850-50, Anders f. 1851, Sjur f. 1854-54. Huslyden reiste til Nordland i 1848, kom attende til Arnafjorden i 1850. Reiste frå Nissestad til USA i 1866. Opplysningar er frå hefte nr 4 skriven av Gudmund Balvoll, som kjem no til hausten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trygve Espedal

Takk til Marit Rambjør og Jon Sværen. Med de opplysnimngene jeg har fra USA som er for Marta f 1846 så stemmer det med Jons svar. Takk begge. Trygve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.