Gå til innhold
Arkivverket

[#29252] Lars Olsen f. 1821 Waage Gudbrandsdalen


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Jeg ville gjerne vite hvem som var foreldre til Lars Olsen født 1821, Waage Gudbrandsdalen.Han flyttet til Kjærringøy (Nordland), og giftet seg der med Barbro Susanne Danielsdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Rudiløkken

Det er født en Lars Olsen 4.1.1822 som ble døpt den 6.1.1822 i Heidal kirke. Foreldre er Ole Hansen og Ingebjør Larsdt. Bosted er Harlougejet. Heidal er i Vågå pgj.Kan det være den personen du søker?Mvh Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Siden jeg ikke vet noe om Lars Olsen, må jeg holde alle muligheter åpne.Alle tips er velkommen!Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Hvis Harald har rett, så er det i 1865 2 av 5 familier som har Olsennavnet med mulige aldre(Harlaugseter og Braaten.) Vi har det genealogiske arkivet for Vågå. Det er en dyktig, frivillig der som jeg kan oppgi email-adressen til og som har gitt meg generelt løyve til dette. Min email-adresse er helge.haa(at)tiscali.no. Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Hålåsæter

Karina, du må skrive til meg direkte på oppgitt emailadresse (hvor du bytter ut (at) med @.) Jeg vil ikke legge ut hjelperens adresse på nettet, og du må ta kontakt direkte med han, da du forteller hva du er på jakt etter og slik at han eventuelt kan spørre deg tilbake. Hilsen Helge H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.