Gå til innhold
Arkivverket

[#29801] Christen Ingebrigtson (Vedvik) - f. Hafslo i Sogn 1802 - kvar vart det av han??


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Christen Ingebrigtson var fødd på garden Vedvik i Hafslo i Sogn og vart døypt i Luster 1.8.1802. Han vart konfirmert i 1819 og er nemnd i live i 1826, men forsvinn deretter frå Hafslo.Kvar i all verdi kan han ha teke vegen? Namnet er so pass spesielt at det burde vera mogeleg å finna han att!?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ove Haugrud

Jeg har funnet en familie som kan være sønn av Christen Ingebrigtson med familie i Hafslo i FT 1865. Evt. sønnesønn som heter Kristen. Har prøvd å legge inn lenke til FT 1865LenkeDette er muligens bare et blindskudd, men ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Ove for innlegg!Linken virka ikkje, men uansett so trur eg ikkje det kan vera rette mannen! Gjennom bygdebokarbeidet mitt i Hafslo har eg ''analysert'' heile folkemengdi på 1800-talet, so der er han i alle fall IKKJE!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei Lars!På FS finner jeg Kristen Ingebrigtson Vedvik f. ca. 1801 i Hafslo og døde der 1834. Hans foreldre var Ingebrigt Person og Inga Kristensdtr., men jeg er ikke istand til å finne han blandt døde i Hafslo eller S&F, så da er vi like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for interessant melding!Dette var ei underleg opplysning! Eg har sendt ei melding til Salt Lake City for å be om dokumentasjon; so fær me sjå kva som skjer!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.