Gå til innhold
Arkivverket

[#29804] Klokkarbok Birkeland i Fana - vigde 1936


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

John Schanke Andersson Eikum (1896-1970) og kona Gerda, fødd i Fana 13.10.1891, avlidi på Nesttun i Fana 16.10.1958, skal ifølgje klokkarboki for dødsfalli vera vigde i 1936, rimelegvis i Birkeland kyrkje i Fana.Kan eg få hjelp til å vita den nøyaktige vigselsdatoen samt opphavet (jentenamn og farsnamn) til Gerda? Var ho dotter av Jørgen Kloppedal?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg kan ikke se at vielsen er registrert i Birkeland sokn i 1936, men Gerda Johanna Eikum ble født i irkeland sokn 13. oktober 1891 som datter av gardbruker og selveier Jørgen Olai Torbjørnsen Kloppedal og hustru Gjertrud Knusdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og godt svar! Då lyt me tru at dei kanskje gifte seg ''i by'n'', men opphavet til Gerda er i alle fall på plass!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.