Gå til innhold
Arkivverket

[#29830] Nils Arneson (f. 1817) - gardbrukar Orvika i Aukra-Midsund - bygdebokoppslag?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Nils Arneson, fødd på Hegdal nordre i Aukra 23.6.1817, gifte seg i Aukra 14.7.1844 med Karen Andrine Trondsdotter, fødd på Remkald i Aukra 1.9.1820. Eg finn dei att i 1865 som gardbrukarar i Orvika, Raknes nedre i Aukra (Midsund) med fire born:* Ane Nilsdotter, fødd i Aukra 1846, deira dotter* Andreas Nilsson, fødd i Aukra 1851, deira son* Gurine Nilsdotter, fødd i Aukra 1858, deira dotter* Elen Nilsdotter, fødd i Aukra 1863, HANS dotterDet kan etter dette nesten sjå ut som Nils tok seg ei ''attåtkone'' i samband med siste barnefødsli...Kva har bygdeboki for Midsund å fortelja om denne huslyden? Eg er interessert i:- Dødsdato og -stad for Nils Arneson?- Dødsdato og -stad for Karen Andrine Trondsdotter?- Samla tal på born i denne huslyden? Hadde Nils verkeleg ei dotter utanfor ekteskap?Eg vonar på godt svar og takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Bygdebok for Midsund er ikke kommet til Orvika, gnr. 59, bnr 10 ennå, men kanskje noen likevel kan gi deg opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Iflg. FS/IGI ble Nils Arnesen og Karen Andrine Trondsdatter gift i 14.7.1844, Aukra. I 1900 er det vel Nils Arnesen som bor som føderådsmann på Orvik. Her bor det også ei føderådskone Kristi Børgesdatter Lenke. Er Kristi Nils Arnesens kone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Til Osvald,Vet du hvordan det går med bygdebok 3 for Midsund. Når den er planlagt gitt ut? Finner ingenting på kommunens hjemmesider.Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Helge, jeg sjekket med fetter Halkjell når neste Midsundboka skulle komme. Siden forfatteren også arbeidet med neste Fræna-bok var utgivelsen av den tredje og siste Midsundboka utsatt til neste høst. Vi får ønske oss boka som julegave!Mvh Osvald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Det er på tide å turka litt støv av dette temaet frå april i fjor, som eg, til tross for fleire interessante svar, diverre enno ikkje har funne ei løysing på, anna enn at:* Nils Arneson i Orvika døydde etter 1900, medan* Karen Andrine Trondsdotter i Orvika døydde før 1900.Den delen av manuskriptet for bygdeboki vår der desse opplysningane skal vera med, går snart i trykken, so eg vonar at dei no er vortne tilgjengelege...? Eg kan forresten heller ikkje sjå at kyrkjebøker frå Aukra-Midsund enno er komne inn på lista over skanna kyrkjebøker i Digitalarkivet...Eg takkar nok ein gong for alle gode tips i denne saki og vil framleis leva i voni...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Knut for nytt innlegg. Eg har kikka litt på dei nemnde kyrkjebøkene og fann dødsfallet til Nils Arneson i 1909, men ser ikkje ut til å kunna oppdaga dødsfallet til kona hans, so me lyt kanskje venta på bygdeboki tross alt...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Britt Iren for interessante og nyttige innlegg! Eg ser at eg gjekk ein side for kort for å finna dødsfallet til Karen Andrine, medan andre ekteskapet til Nils Arneson var heilt ukjent for meg!Eg har i kveld prøvd å bla litt meir i kyrkjebøkene for Aukra, men systemet går endå tregare i kveld enn rushtrafikken i Cannes, so eg gjev opp. Eg var på leiting etter fleire detaljar (dato og stad for fødsel og død) for Kristi Børgesdotter, andre kona til Nils Arneson...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Kristi Børgesdtr var fra Tomrefjord, Vestnes gnr. 67 brnr 5, og er som det også står i linken innlegg 9, fødd i 1822 i følge bygdebokforfatter for området. Skanna kirkebok for Veøy/Vestnes er ikke kommet på nett, så fødselsdato har jeg ikke. Faren er Børge Pederson Tomren. Kirsti ble i 40 års alder gift med enkemann Ivar Olson Løvik og de budde i Leirvågen, Vestnes. Ivar døde og i 1880 flytta Kristi til Orvik på Otrøy. Barn er ikke nevnt.Ellers er det ikke litt merkelig dette at i alle andre sammenhenger der vi skal ha opp informasjon så kommer det omtrent momentant, men det når det gjelder skanna kirkebøker så må en vente i det uendelige bare en skal ha opp en innholdsfortegnelse, og det uansett bredbåndshastighet ser det ut som. Tror det gikk raskere på min gamle analoge linje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Helge Bjerkevoll

Om ikke opplysningene er funnet allerede, så har den nye bygdeboka Midsund 3 en hel del om denne familien. (side 423)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Helge for nye innlegg!Eg er glad for å høyra at boki Midsund 3 no er komi. Den EINASTE opplysningi eg manglar er:* Dødsdato og -stad for Christi (Kristi) Børgesdotter (på Orvik?)?Kan du slå opp for meg og fortelja meg kva som er oppgjeve i bygdeboki?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Kristi Børgesdtr er oppgitt død 15/3 1907. Orvik. G.nr 59 Raknes Nedre. Br.nr 10. Orviken 'Lonten'. (Midsund III side 423.) Regner da med at ho er begravet ved Otrøy Kirke, Midsund. Det er oppgitt 6 barn etter Nils Arnesen.Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Helge for kjapp attendemelding! Eg er svært glad for at boki tydeleg inneheld nøyaktige datoar, og dette får meg til å reisa eit tilleggsspørsmål:* Er det ogso oppgjeve ein nøyaktig FØDSELSDATO for Christi (Kristi) Børgesdotter? Alt eg har er ''Stor.... i Vestnes 1822'' Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Osvald Rydjord

Fødselsdato til enken Kristi Børgesdatter Lervåg født Stor-Tomren, Vestnes 1822, gift til Orvik 23.10.1880 er ikke oppgitt. Hun døde 15.3.1907.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Osvald for nytt innlegg. Etter dette ser det ut til at forfattaren ikkje har søkt etter datoar frå naboprestegjeld...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Marianne Grønsberg

Kan jeg spørre om noe.... jeg har en Nils Arneson som jeg søker forfedrene til. han hadde bl.a. ei datter som het Ane Nilsdatter Orvik. født 1770. Tenkte kanskje generasjonene tok igjen navn...Er det noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Hei igjenI bygdebok for Midsund, Midsund III, er det på Raknes Orvik br nr 10 en Anne Nilsdtr f ca 1770 på Ona. Foreldre er oppgitt Nils Arnesen og Eli Jonsdtr. Anne var gift med Knut Knutsen Orvik f 1769. Det er oppgitt 4 barn etter Knut og Anne. Knut 1796, Nils 1798, Ane 1802 og Ole 1806.Kan dette være rette personer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Grønsberg

Ja, det er riktig familie. Det er Ane født 1802 som er min slekt.Har du oversikt over hvem foreldrene til Nils Arnesen og Eli Jonsdtr var? Og når Nils og Eli ble født?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Her er det lite jeg kan hjelpe. Vet at det er under arbeid bygdebøker for Sandøy og der er nok også Ona med. ved folketelling 1801 for OhnenLenkefinner vi en Niels Arnesen enkemann 74 år som trolig er rette mann.Vennlig hilsen Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Grønsberg

ja, det er nok riktig.Jeg venter VELDIG på den boken. Min morfar het Lyngvær, så jeg har mye slekt i Sandøy kommune.Takk for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.