Gå til innhold
Arkivverket

[#29848] Kunne de eldste innleggene i Brukerforumet igjen gjøres tilgjengelig?


Gjest Per Håkon Christiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Håkon Christiansen

Siden søkbarhet er nevnt i et nylig innlegg så gjentar jeg mitt spørsmål fra Brukerforumet som aldri ble kommentert (feil forum).De første 1597 av 2706 innlegg i Brukerforumet fra 1999 er pr i dag ikke tilgjengelige ved søk på emne eller forfatter. Det siste innlegget som IKKE vises er nr 2139 om Altermanntall. Du finner det IKKE ved å søke på 'altermanntall' eller forfatter, MEN søker du på nr 2139 får du det opp. Er det ikke på tide å legge på plass (igjen) de første 1597 innleggene? Det vil øke totalen med bare 5%. Det et tross alt lenge siden dette forumet ble kalt 'Midlertidig Brukerforum' etter data-krasj. Siden du får dem opp på nummer er de jo der et sted, men det er upraktisk å måtte se på dem på denne måten, så i praksis er de 'borte'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Alle tema er på plass. Men i starten vart brukarforumet og arkivforumet nummerert kvar for seg. Alle dei første 2139 temaa er frå arkivforumet, og du finn dei der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per helge seglsten

Men jeg husker det var en kræsj eller noe i 1999 som fjernet alle innlegg som var laget til da. De innleggene er det vel ikke mulig å frambringe, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.