Gå til innhold
Arkivverket

[#29851] Unni Leknessund frå Bergen til Montreal, Canada - Vidare lagnad?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Unni Nilsdotter Leknessund, f. 1889 ([url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=doep1816&gardpostnr=63032&merk=63032#ovre>Lenke) i Bergen reiser til Montreal, Canada:1912: Lenke1916: Lenke1921: Lenke (no også saman med sonen Roy Gladstone Young (Lenke)).Unni N. Leknessund er dotter til Nils og Lina (Oline) (sjå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest Kurt Østbye

Her er hun og sønnen Roy ved ankomst New York i 1921 med Stavangerfjord fra Bergen. Som du ser bor hun da i Toronto.Hun finnes også i et par skipslister for Canada, men mitt abonnement dekker bare USA.

bilete9091.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk Kurt,Eg får håpe nok Canada-eksperter kan sjekk dette.Finnes det søkbare kjelder frå Toronto?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Korleis skal eg gå fram for å få bestilt Birth Certificate for Roy, evt. finne ut når Unni gifta seg?Også, finnes det ein oversikt over dødsfall i Canada?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.