Gå til innhold
Arkivverket

[#29859] Dødsmelding Bergen 1929


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Olufine Christine (Johannessen), fødd i Bergen 10.10.1861, gifte seg (2. gong) i Bergen 9.11.1894 med Ingebrigt Mathias Larsen, fødd i Bergen 6.7.1865. Dei budde 1900 i Prof. Dahls gt. 12 i Bergen, men eg finn dei ikkje i Bergen i 1912. Kanskje budde dei utanfor bygrensa? Eg finn derimot ei Olufine Kristine Larsen som døydde i Bergen 26.9.1929. Er det ho?Er det mogeleg å finna ut kva som skjedde med mannen Ingebrigt Mathias Larsen? Yrket hans?So er eg interessert i namn og adresser til ervingane etter Olufine?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Avdøde var løsarbeiders enke, født i Bergen 10. oktober 1861, og hadde bodd i Allehelgensgt. 3 1909-1910, og igjen fra 28. oktober 1912. Fra 30. juni 1913 i Teatergaten 13. Hun etterlot seg en sønn som var bosatt i Nøstegaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Yngve for interessante opplysningar! No fann eg ho ogso i FT1912 - i Allehelgensgate 3!! Men mannen ser eg ikkje noko til! Han må vera avliden mellom 1901 og 1909!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.