Gå til innhold
Arkivverket

[#29866] Hurum: Johannes Jacob Westbye og hustruen Maren


Gjest Kristin Berthelsen Jensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin Berthelsen Jensen

Hei !Johannes Jacob Westbye og hustruen Maren fikk ca 1869 datteren Hanna (iflg FT 1875 f i Hurum)Kan noen hjelpe med vielse av Johannes og Maren og evnt fødsel/dåpsopplysninger om Hanna?Er selvfølgelig takknemlig for hver eneste brikke som passer i puslespillet !Johannes Jacob: FT 1865: Sandsbygden,Hurum,Skjærlaget Jens Vesbye,Gaardbrug og Selveier Jornette Vestbye født i Kjøbenhavn Johannes Vestbye,ugPå forhånd takkMed vennlig hilsen Kristin Bertelsen Jensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Dette må vel nesten være Johannes og Maren i 1900 LenkeAng. faren Jens om du ikke allerede har det(Asker krk.bøker).Jens William Westbye , 29 år 1.gift 25/6 1828 Asker med Johanne Hansdt. 34 år.2.g. 2/11 1839 Asker enkem. Jens Villiam Vestbye 40 år med Jeanne Jaqueline Peders. f. Bottier, f. København 30 år.Johannes Jacob f.29/10 1840 - dpt.4/6 1841 Tanum krk. Bærum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen Jensen

Hei !Jo, det er riktig familie du har funnet i 1900. Opplysningene om Jens har jeg fra før, men der stopper det. Jeg sliter derimot med å komme videre med Jens's far, og hvor han stammer fra. Noen ganger stopper alt opp.Takk for engasjement.Mvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen Jensen

Hei Tor ! Takk for svar!Stemmer, men her stopper alle spor. Jens' mor Andrea Jølsen har anerekke, men Peder Ellingsen Westbye klarer jeg ikke å finne ut hvor kommer fra. Dessverre står det heller ikke noen opplysninger om fødested eller farens navn når Andrea og Peder gifter seg 8 nov 1793 i Garnisonsmenigheten. Mvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.