Gå til innhold
Arkivverket

[#29873] Gustav og Karen Julberg - utvandra frå Strinda til Wisconsin 1882 -kven var dei?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Denne huslyden utvandra i 1882 frå Strinda over Trondheim til La Crosse, WI:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Gustav Julberg g Arbeidsm m 44 Strinden La Crosse Wisc Stjerne Dampsk. Tasso Bill. bet. i AmerikaKaren Julberg g Kone k 50 Strinden La Crosse Wisc Stjerne Dampsk. Tasso Bill. bet. i AmerikaOle Julberg ug Søn m 16 Strinden La Crosse Wisc Stjerne Dampsk. Tasso Bill. bet. i AmerikaAnna Julberg Datr. k 10 Strinden La Crosse Wisc Stjerne Dampsk. Tasso Bill. bet. i Amerika~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sonen Ole Reinert Gustavson Julesberg vert i Amerika oppgjeven å vera fødd i LEVANGER 28.1.1867, og i vigselsattesten hans er namnet til mori oppgjevi til Karen Marthe!Er det nokon som kan hjelpa meg identifisera denne huslyden og stadfesta fødselsdatoen og fødestaden til Ole Reinert?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Carsten for godt innlegg. Ingen tvil om at du har funne rette folki, men eg er framleis ''lite vetta'' forvirra!* Kvar kjem namnet Jul(s)berg ifrå? Er det eit plassnamn i Skogn (Alstahaug sokn)? Eller kva gard i Skogn var Gustav Andreasson ifrå?* Kva gard i Levanger landsokn kjem Karen Marthe Ottesdotter ifrå?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for nytt innlegg! Eg fann same huslyden og kom til den konklusjon at dette måtte vera same huslyden. Det kan sjå ut som Gustav var oppvaksen på Tingstadmoen, men Jul(s)berg-namnet kan vel ikkje vera derifrå?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Tommy for interessante innlegg! Eg tolkar det slik at Julsberg (eller Julsborg?) er eitt slektsnamn eller kanskje eit stadnamn i Levanger, so då er den gåta løyst!Men kva med opphavet til Karen Marthe Ottesdotter?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Karen MartaEvent(s): Birth: 10 Mar 1828 Place:Christening: 27 Apr 1828 Place: Skogn, Nord-Trondelag, NorwayParents:Father: Ottar HALDORSENMother: Guru Anna OTTARSDRSource Information:Batch Number: C426912Source Dates: 1825 - 1829Film or Fiche Number: 125435Collection Details: Skogn; Den Norske Kirke--------------------------------------------------Godt mulig dette er et blindspor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.