Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lena J . Juel

[#29899] Sophie Sehested..

Recommended Posts

Gjest Lena J . Juel

Sophie Sehested født 1594 død 1658. Hun var mor til kjennte Niels Juel (sjøhelten) født 1629, død 1697. Og Jens Juel født 1631, død 1700.Vet også at Sophie var gift med Erik Juel, og at hun var søster av Hanibal Juel.Noen som vet noe om Sophie Sehested og Erik Juel`s aner mot Norge..? -veldig interessant mot Trondheim.. :)Hilsen, Lena

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei. Jeg prøver meg igjen, men du har kanskje dette og?LenkeMvh Lars Ove

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena J . Juel

Hei igjen, Lars Ove !Ja, jeg har nok dette også.. :)-Men du er jo supersnill da, som tipser meg !Takk for det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest knut fasting

Hei.Her er vi inne på den danske adelskalenderen, anene til begge er kjent ganske langt bakover.Jeg kan sende deg en oversikt hvis du oppgir epostadressen din.; o} knut f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena J . Juel

lena@stalljuel.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest knut fasting

Har tatt kontakt, sjekk mailen.; o} knut f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena J . Juel

Heisan, Knut F. !Tusen takk for det !Hilsen Lena

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest knut fasting

Sophie er søster av Hannibal Sehested, ja HAN !; o} knut f

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena J.Juel

KnutF... Ja..,hmmm en skriveleif fra min side..Skulle være Hnnibal Sehested, helt riktig!Hilsen Lena

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena J.Juel

Hannibal!!!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lena J . Juel

Hei, hei, Anders !!Jada.., hihi det er slik at innimellom så er jeg oppom kontoret mitt og noen har kludret med mitt lille tastatur.., og det funker ikke helt slik det skal. Innser at dette trådløse tastaturet bør skiftes ut.. :) (går litt fort i svingene innimellom hehe).Når det er sagt, så legger jeg til at Valdemar slot er et vakkert sted, med mye spennede historie.. Danmark står mitt hjerte veldig nært, og jeg er i landet så ofte jeg kan..Hilsen, Lena

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.