Gå til innhold
Arkivverket

[#29899] Sophie Sehested..


Gjest Lena J . Juel
 Del

Recommended Posts

Gjest Lena J . Juel

Sophie Sehested født 1594 død 1658. Hun var mor til kjennte Niels Juel (sjøhelten) født 1629, død 1697. Og Jens Juel født 1631, død 1700.Vet også at Sophie var gift med Erik Juel, og at hun var søster av Hanibal Juel.Noen som vet noe om Sophie Sehested og Erik Juel`s aner mot Norge..? -veldig interessant mot Trondheim.. :)Hilsen, Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena J . Juel

Hei igjen, Lars Ove !Ja, jeg har nok dette også.. :)-Men du er jo supersnill da, som tipser meg !Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knut fasting

Hei.Her er vi inne på den danske adelskalenderen, anene til begge er kjent ganske langt bakover.Jeg kan sende deg en oversikt hvis du oppgir epostadressen din.; o} knut f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena J.Juel

KnutF... Ja..,hmmm en skriveleif fra min side..Skulle være Hnnibal Sehested, helt riktig!Hilsen Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lena J . Juel

Hei, hei, Anders !!Jada.., hihi det er slik at innimellom så er jeg oppom kontoret mitt og noen har kludret med mitt lille tastatur.., og det funker ikke helt slik det skal. Innser at dette trådløse tastaturet bør skiftes ut.. :) (går litt fort i svingene innimellom hehe).Når det er sagt, så legger jeg til at Valdemar slot er et vakkert sted, med mye spennede historie.. Danmark står mitt hjerte veldig nært, og jeg er i landet så ofte jeg kan..Hilsen, Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.