Gå til innhold
Arkivverket

[#29911] Sollihøgda, Hole (med deler av Lier og Bærum)


Gjest Heidi Økern
 Del

Recommended Posts

Gjest Heidi Økern

Vi er noen som har veldig lyst til å samle stoff nok til med tiden å lage 'Sollihøgda historie'. Men da trenger vi masse info og prøver på denne måten å komme i kontakt med de som har eller har hatt tilhørighet der. Vi jakter på de som har bodd der, info om skolen, hotellet, butikken, foreninger og lag,- ja, nesten hva som helst. Er litt usikre på hvordan vi skal avgrense området, men det får vi finner ut av senere. Ta gjerne kontakt med meg på heid-o alfakrøll online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lene Jansen

Hei! Jeg jobber i Sollihøgda bhg. Skal ta utskrift av innlegget og førhøre meg med foreldre og ansatte som bor der. Bhg var skole før. Det finnes en eldre skole der også, ved kapellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Økern

Kjempebra! Jeg har en gang i tiden gått på skolen der du jobber nå. Faren min gikk på den gamle skolen. Håper vi får kontakt med noen av de andre som har vokst opp der eller bor der nå. Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bjerke

Hei HeidiJeg melder meg til tjeneste - og du har vel sånn omtrent oversikt over hva jeg kan bidra med. :-) Jeg har et par-tre navn på godt voksne folk som er vokst opp på Sollihøgda og som har bidratt til mitt slektsregister.Min morfar var bestyrer på Bærumshytta under 2. verdenskrig - nå er den som kjent bolig for ingen ringere enn Olav Thon.Hilsen Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Økern

Hei Rune. Artig å høre fra deg igjen. Jaaaaa, vi vil gjerne ha all den infoen vi kan få fra disse folka. Jeg sender deg en mail (og håper du fortsatt har den samme mailadressen!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.