Gå til innhold
Arkivverket

[#29926] klara marie kristiansen


Gjest birgitte kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest birgitte kristiansen

hei! lurer på hvor det ble av klara marie kristiansen. hun dro til usa i 1923, mer klarer jeg ikke å finne ut om henne... er det noen som kan hjelpe meg med dette, blir jeg veldi glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Når og hvor var hun født? Hvor dro hun i fra? Var hun ugift? Hva het hennes foreldre? Har du funnet utvandringen? Vennligst lag lenke. Har du funnet ankomsten på Ellis Island? Vennligst lag lenke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest birgitte kristiansen

det jeg vet er at hun reiste fra sin mann mathias kristiansen. hennes pikenavn var abrahamsen. jeg har ikke funnet noe fødseldato på henne, men på passenger record ved ellis island står det at hun var 36år og 6mnd den 21 august 1923 da hun ankom usa med stavangerfjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann Kristin Elvsveen

Hei Birgitte!Den Klara Marie Kristiansen du har funnet på Ellis Island kan ikke være den rette. Denne Klara Marie reiser til sin mann Kristian Kristiansen i Westchester N.Y. Som nermeste familie i Norge står hennes mor Brodine Sørensen i Sandefjord. Klara Marie har også med seg sin datter Ruth Berith på 14 år.Ann Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Hvor var hun fra i Norge? Vardø? Lillesand? Hvor reiste hun fra? Er du sikker på at hun reiste i 1923?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.