Gå til innhold
Arkivverket

[#29943] Massi Pedersdatter f.ca 1733(Selvær,Lurøy)


Gjest Karina Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karina Hansen

Massi Pedersdatter var født ca.1733 på Selvær,Lurøy.Hun var gift med Johannes Bernhoft(1724-1795) Bodde på Kjærringøy. Hun døde i 1804.Jeg lurer på om noen vat hvem som var hennes foreldre,og aner.Noen som vet?Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Kan dette være Marit Pedersdatter, født ca. 1731. Hun opptrer i flere skifter i Selvær i Træna, sist i 1749, 19 år gammel og ugift. Kjenner du til noen familiemedlemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karina Hansen

Jeg vet dessverre ikke noe annet om Massi,og hennes familie-annet en hennes mann og barn..Men,jeg tror at Massi bare var et kallenavn, så det er godt mulig at dette er rette personen!Mvh Karina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pedersen

Hvis dette er riktige Marit Pedersdatter så het hennes mor Berit Johansdatter, og døde ca. 1749 i Selvær, hun var da oppattgift med skipper Jørgen Bentsen. Far til denne Marit var en Peder Olsen som døde ca. 1739. Marit hadde minst tre helsøsken, Peder, Karen og Abelone. Du får se om du finner noen i fadderlistene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.