Gå til innhold
Arkivverket

[#29993] Sjur Nilss (1829-1856)/Martha Hansd (1829-1888) frå Sogn til Føre i Bø/Vesterål.


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Sjur Nilsson, fødd på plassen Kvalen under Urnes i Hafslo (Sogn) 15.5.1829, gifte seg i Hafslo 24.6.1851 med Martha Hansdotter, fødd på plassen Brunane under Leri i Luster (Sogn) 25.2.1829. Dei flytte i 1852 til Bø i Vesterålen der me finn dei att som plassfolk(?) i Hesthagen under Føre. Sjur skal vera død på Føre i 1856(?), og Martha gifte seg 26.9.1859 att i Bø med Tyger Andreas Hansson, fødd på Gimstad i Bø 17.3.1835. Tyger og Martha var òg plassfolk under Føre, kanskje på same plassen som Sjur i Hesthagen(?), der Tyger døydde 26.11.1877. Martha Hansdotter døydde visstnok i 1888(?). Desse borni etter Martha treng eg ogso opplysningar om:* Hans Andreas Sjursen, fødd i Bø 1853(?), skal ha vorte gardbrukar på Vinje i Bø(?), eller ukjend* Anna Nicoline Sjursdotter, fødd i Bø 1855(?), ukjend.* Johan Andreas Tygersen, fødd i Bø 25.5.1861, ukjend.* Petra Maria Tygersdotter, fødd i Bø 12.5.1866, gifte seg med ein enkjemann Gabriel Johnsen og skal ha butt på Ramberg i Bø, men er elles ukjend.* Søren Kornelius Tygersen, fødd i Bø 22.7.1870, ukjend.* Jens Kornelius Harberg Tygersen, fødd i Bø 11.12.1873, ukjend.So er det spørsmål om nokon kan hjelpa meg med supplerande opplysningar om denne huslyden? Eg har stor sett markerft med (?) der eg saknar opplysningar!Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hans Sjursen sin familie bor i alle fall i år 1900 på Flaten, Bø i Vesterålen. Men muligens har du det fra før. Her er linken: LenkeMvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I FS/IGI dukker det opp to barn med foreldre Sjur Nilsen og Marte Hansdatter: Nils, født 24.8.1851, døpt 7.9.1851, Hafslo Anne Nicoline, døpt 29.7.1855, Bø, Nordland 16.9.1873 er det iflg. FS en Hans Andreas Sjursen som gifter seg i Bø med Magdalene Marie Karlsdatter. Dette paret dukker opp på Føre, Bø i Vesterålen i f.t. 1875 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f71867&gardpostnr=203&personpostnr=1445&merk=1445#ovre>Lenke. I 1875 bor Tyger Hansen og Martha Hansdatter på Føre, Bø i Vesterålen Lenke. Her kan det se ut som Tyger og Martha også har en datter Pauline, som muligens kan være identisk med denne Pauline Tygersdatter i f.t. 1900 for Bø Lenke. Og kan dette være sønnen Johan Tygersen, bosatt i Hadsel år 1900 LenkeHer er kanskje også noe av interesse for deg http://home.lyse.net/Ingem/Ged2www/dat0.htm#19Hans Andreas Sjursen http://home.lyse.net/Ingem/Ged2www/dat129.htm#16 (dette stemmer med mitt funn i f.t. 1875).Søren Kornelius Tygersen http://home.lyse.net/Ingem/Ged2www/dat129.htm#15. Dette er vel enken Olava og sønnen Morten i f.t. 1900 for Bø LenkePauline Tygersdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Birger og Grethe for mange flotte opplysningar, og ogso takk til Inge, som har sendt meg mykje av det same og litt anna ''off-line''!Eg let med vilje ute to av borni til Martha, sonen Nils Sjurson frå første ekteskapet og dotteri Pauline frå andre ekteskapet; Nils fordi han døydde i Hafslo før huslyden flytte nordover, og Pauline, fordi eg alt har fullstendige opplysningar om ho og mann hennar; dei var søskenborn!.Sjølv om det framleis manglar mange detaljar, so har eg no fått godt med ''påfyll'' om Hans Sjursen, Johan Tygersen, Petra Tygersen, Søren Tygersen og Jens Tygersen. Etter dette sit me att med dotteri Anna Nicoline, fødd i 1855, som me ikkje veit noko om i det heile! Kanskje nokon kan hjelpa...? Utvandra ho kan henda til Amerika?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg ser at i FT 1865 er Anna Sjursdatter oppført som stedatter til Trygve Hansen, men det har du sikkert oppdaget. Her er i alle fall lenken: LenkeMvh. Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.