Gå til innhold
Arkivverket

[#29998] Christian Johnson Norse (1858-1941) frå Noreg til California, men kven var han?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Christian Johnson Norse, oppgjeven fødd i Noreg 11.3.1858, utvandra til Amerika i 1879 og døydde i Alpine, CA 21.2.1941. Han gifte seg i Los Angeles, CA 11.3.1895 med Jacobine Larsdotter Harum frå Luster i Sogn (1861-1940), som utvandra i 1877 til Ft. Worth, TX.Christian Norse var skreddar (''tailor''), og parfolket budde for det meste i San Diego, CA.Utvandringsåret 1879 vert oppgjeve i 1910, 1920 og 1930, so eg vil helst tru at det stemmer, men kan nokon hjelpa meg å identifisera det norske opphavet til denne skreddaren i California?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Kandidat fra Castle Garden:Name: Christian JohnsonArrival Date: 10 Sep 1879Estimated Birth Year: 1858Age: 21Gender: MalePort of Departure: Bremen, GermanyDestination: New YorkPlace of Origin: NorwayShip Name: WeserPort of Arrival: New YorkLine: 12Microfilm Roll: 419List Number: 1026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

De er i San Diego også i census 1900. Christian Johnson f. mars 1858 - Jacobina Johnson f. juli 1861 og sønnen Edward Loyd Johnson f. i California i Aug. 1896. Christians innvandringsår er igjen 1879. Han er naturalisert. Hun er ikke naturalisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Jon for svært interessante opplysningar om Christian Johnson Norse!Det ser verkeleg ut som du har funne ein svært sannsynleg kandidat; både fødsli og utvandringi høver fortreffeleg!Vang skal ha gode bygdebøker, men kvar er denne huslyden i FT1865? Det nyttar lite å slå opp i bygdeboki med ukjent gardsnamn...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg har tatt et såkalt foreldresøk i FS/VRI og finner følgende barn med foreldre John Eriksen og Karen Olsdatter: Edvard, f. 7.10.1840, Hof Ole, f. 18.10.1842, Hof Arne, f. 23.5.1845, Hof John, f.25.3.1847, Hof Caroline, f. 27.7.1855, Vang Christian, f. 11.3.1858, Vang Emil, f. 7.4.1860, Vang Pauline, f. 28.2.1862, VangJohn Eriksen og Karen Olsdatter gifter seg i Hof 6.4.1840 (FS/VRI). Jeg reagerte imidlertid på at det var så stort alderssprang mellom John og Caroline, og etter nytt søk i 1865-tellingen, ser det ut som det dreier seg om to ulike søskenflokker. Finner John Eriksen og Karen i Hof i 1865 og da er John yngste sønn [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60424&gardpostnr=586&personpostnr=3290&merk=3290#ovre>Lenke.I 1865 kan det se ut som Emil Johnsen er pleiesønn og fattiglem på Skogsrud i Vang Lenke, mens Caroline er legdslem på Herset med Bæk og Guttenberg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nina Karlsen

Mulig kandidat? Romedal Svindberg, vestre Kristofer Amunds. Husf Gaardbr Selveier g 48 m Romedal Maria Larsd. hans Kone g 44 k Romedal Lars Kristofers. deres Søn hjelper Faderen med Gaarden ug 24 m Romedal Amund Kristofers. deres Søn hjelper Faderen med Gaarden ug 21 m Romedal Jens Kristofers. deres Søn ug 6 m Romedal Gine Kristofersd. deres Datter ug 13 k Kristian Johans. Lægdslem ug 9 m Romedal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for ''analyse'' av dette problemet. Eg leitte òg litt i FT1865 utan å finna Christian der, men han må vel vera identisk med denne karen frå emigrantlista for Christiania:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~51272 Oslo 2824 1879 Aug. 23 Christen Johnsen m u Skrædder 21 1/2åR Hedemarken New York 8818 Norge 100 Kong Bjørn~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Eg har ogso ein gamal merknad i papiri mine, truleg etter eg snakka med sonen Lloyd tidleg på 1980-talet, men som eg vel ikkje visste om eg kunne stola heilt på, om at Christian skulle vera ''frå Hamar-området'', so det kan vel etter dette neppe herska særleg tvil om at me har funne rett Christian...Men er det mogeleg å finna ut kvar i Vang foreldri hans budde og kvar dei kom ifrå? Fins der noko gardsnamn som i Amerika kan verta til NORSE?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk ogso til Nina! Meldingi di kom, medan eg skreiv mi!Det kan nok vera ''vår'' Christian du har funne i 1865, men fødestaden får meg til å stussa ''lite vetta''! Me får sjå kva som elles dukkar opp...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Dette er HELT på siden av debatten - men Norse ser ut til å være et sted i Texas Lenke. Slo for øvrig opp i en engelsk-norsk ordbok og fant at Norse = gammelnorsk, norrøn, norsk og Norseman = nordbo, nordmann. Kanskje Norse ble benyttet for å markere norsk opphav / identitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.