Gå til innhold
Arkivverket

[#30071] Anthony Thompson, f. Noreg 1842?, d. i Chicago 1917 - kvar kan han ha vore ifrå?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Britha Hansdotter alias Bessie Severson, fødd i Hafslo i Sogn 4.7.1846, utvandra med foreldri sine til Amerika i 1855 og gifte seg i Dane Co., WI 8.11.1871 med:Anthony Thompson, oppgjeven vera son av ein Thomas Aslakson og kona Andrea og fødd i Noreg.Anthony og Bessie flytte i 1872 til Chicago, IL og vart buande der. Anthony døydde 5.3.1917, medan Bessie døydde 28.10.1930.FT1880 oppgjev at Anthony var fødd kring 1850, men Bessie er oppgjevi fødd 1852!FT1900 oppgjev at Anthony var fødd i des. 1840, men Bessie er oppgjevi fødd juli 1847! Utvandringsåret hans er oppgjeve til 1868, medan utvandringsåret hennar er oppgjeve til 1869!FT1910 oppgjev at Anthony var fødd kring 1842, men Bessie er oppgjevi fødd kring 1845! Utvandringsåret hans er oppgjeve til 1868, medan utvandringsåret hennar er oppgjeve til 1860!Dødsattesten til Anthony seier han var fødd ''about Dec. 1845''.Gravstøtta til Anthony oppgjev fødeår 1842, medan hennar syner 1848!Skal me tippa på at Antony er fødd i desember kring 1842 og utvandra kring 1868?Men kven var han? Eg har leitt i den norske FT1865 og hjå FamilySearch utan å lukkast. Kanskje andre har meir hell?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Torp

Et mulig spor: I census 1870 finner vi på samme sted i Hixton, Jackson county, WI - - - nordmennene Charles 17, Paul 19, Ole 70 og Anthony 25, alle med etternavnet Thompson......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Ein sein, men hjarteleg takk til Jon for innlegg!Eg har studert denne huslyden frå Jackson Co., WI 1870, men er komen til at det IKKJE kan vera same folki. Den same Anthony Thompson bur nemlig framleis i Jackson Co., WI i 1880, og då er han gift, medan ''vår'' Anthony då alt var komen til Chicago, IL med kona si.So spørsmålet står framleis ope: Kven var ''vår'' Anders ''Anthony'' Thompson og foreldri hans?Eg vonar framleis på at dette problkemet kan få ei løysing og takkar so mykje for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

I 1865-tellingen finner jeg kun fire med navnet Thomas Aslaksen i Norge.Ingen av dem ser ut til å være gift med en Andrea.Jeg legger likevel en lenke til denne unge Thomas Aslakson fra Telemark.LenkeForeldre er Aslak Johns. og Ingeborg Jacobsdatter.Kan denne Thomas Aslaksen være oppkalt etter en bestefar?Kan det være at din Anthony er en bror av Thomas?Er du helt sikker på foreldrenavnene?Det er en annen pussig navnlikhet her også .Om du ser etter i søskenflokken så heter en søster Andrea.Jeg er ikke klar over om Anthonys foreldre også skulle ha emigrert?Kan Anthony være en forvanskning av det norske navnet Anthon?Mvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina Samsing

Det finnes en Thomas Aslaks her Lenke Han er enkemann. Kanskje verd å finne ut hvem han var gift med og om han i tillegg til sønnen Aslak hadde n som het f eks Anthon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Den Thomas Aslaksen som er enkemann på Nesset i 1865 ser ut til å ha vært gift med Marith Hendriksdatter i 1832. De fikk sønnen Aslak i i følge F.S. Da passer vel denne Thomas Aslaksen dårlig er jeg redd.Mvh. Gunn Huglen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Gunn og Kristina for nye innlegg!Eg har litt vanskar med å kombinera huslyden ''din'', Gunn, med ''min'' Anthony Thompson. Elles har eg før kikka på huslyden frå Nesset utan å finna nokon høveleg ''link'' der.So, eg føler me står framleis ''i stampe'' når det gjeld opphavet til Anthony!Opplysningane om foreldri hans kjem frå vigselsattesten i Madison, WI. Foreldri hennar er rett oppgjevne, so kvifor skulle ikkje foreldri hans vera det? Der heiter forresten brudgommen ''Anthon Thomsen''!Eg takkar på ny for alle gode tips i denne saki!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Har foretatt et landsomfattende søk i f.t. 1865 og håper å ha fått med meg de aller fleste navnevarianter for Anton Tomassen, født i tidsrommet 1840-1850. Finner følgende kandidater – alle født etter 1845:Romedal [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f60416.wc2&gardpostnr=559&personpostnr=3234&merk=3234#ovre>Lenke Gausdal Lenke Gran Lenke Holmestrand Lenke Larvik Lenke Våle (Vestfold) Lenke Bergen Lenke Rødøy Lenke Talvik LenkeProblemet er at ingen av disse kandidatene har foreldre som heter Tomas Aslaksen og Andrea.I FS/IGI finner jeg en Thomas Aslaksen som gifter seg i 1835 i Bygland, Aust-Agder, med Jørand Gunnesdatter, men ingen av barna i denne huslyden heter Anders eller Anton. De har sønnen Aslak Thomasen, f. 23.6.1839, og i folketellingen 1865 finner jeg Aslak som ugift tjenestekarl på Nordgården i Bygland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for omfattande leiting etter Anthony Thompson!Eg har studert kandidatane dine, men kan ikkje seia eg finn nokon som er spesielt interessante! Eg stogga òg opp ved Aslak Thomasson frå Bygland, men det ser til (FamilySearch) at han gifte seg i Bygland 4.1.1866 med ei Anna Gundersdotter, og FamilySearch har registrert born for dei til etter 1880! So han er det i alle fall ikkje!Men eg har tenkt litt: Kanskje Anthon/Aslak skal vera Askild eller Asgeir eller noko liknande? Eller kan Thomas ha vore Torsten, Torger eller Tørris eller noko liknande? Eg veit ikkje, men ein eller annan stad må jo opphavet til denne karen gøyma seg...!? Eg lever framleis i voni!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristina Samsing

Har sett litt etter Anthon Tomassen i 1865 tellingen. Du antyder at han utvandret etter det. Fant en Peder Anton Tomassen i tjeneste på Gran. han var født i Vestre Toten. I vestre Toten ligger utskrift av kirkebøker på nett. Lenke Der ser jeg at den samme Peder Anthon Thomassen emigrerer til Amerika 22 år gammel i 1867. Far er Thomas Torstensen og mor er Maria Pedersdatter. Når det gjelder navnet Andrea så har jeg selv en oldemor som het det og som i FT1865 er oppgitt som Andria og derfra til Maria er kanskje ikke veien så lang?? Du kan jo kikke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Flaten

Det er utrolig mange norske navn som til slutt er blitt til Thompson i USA. Selv har jeg slekt ved navn Asgrim Torgrimson i Norge som ble til Andrew Thompson etter emmigrasjonen. Så tenk vidt når du leter etter norske navn som kan passe med Anthony Thompson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Kristina og Harald for interessante innlegg.Eg er ikkje overtydd om at Peder Anthon Thomasson frå Toten er ''vår'' mann. Peder Anthon vart døypt i september 1845, og me har fleire kjelder som tyder på at ''vår'' Anthon skal vera fødd i desember månad, sjølv om årstalet er usikkert.Elles er det utruleg kor mange norske namn som vart til Thompson i Amerika. Og ikkje alle byrja på T! Eg har sett både Otteson or Guttormson verta til Thompson!! MEN, i dette tilfellet seier vigselsattesten heilt klårt at faren heitte Thomas Aslakson, og Aslakson er vel eit namn som normalt burde gje ''Yankee'ene'' større problem..Eg lever framleis i voni om at opphavet til Anthony Thompson jan finnast og takkar på ny for alle gode forslag!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.