Gå til innhold
Arkivverket

[#30090] 'S. Klaugene', Våle, Vestfold


Gjest Espen Grønna Brataker
 Del

Recommended Posts

Gjest Espen Grønna Brataker

Kjenner noen til dette navnet? Skriften var ganske utydelig på stedet, så det kan være at en u kan være en s, osv. Jeg fant det i en kirkebøk fra 1820-tallet, da to av mine forfedre hadde barn til dåpen. Vet noen vilket sted dette kan være ? Vennlig hilsen Espen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her kan du selv søke i de gårdsnavn som er registeret i Våle i 1801.LenkeFår håpe du finner stedet.Har du kirkebok-kopien så kan du jo prøve å legge ut en kopi, så er det kan hende noen som kan hjelpe deg med å lese den utydelige skriften.Mvh. Gunn Huglen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Hei igjen!Her er en lenke til Klavenes -gården i 1801. Om dette er den gården som ble angitt ved dåp, finner du muligens noen av folkene her?LenkeMvh. Gunn H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne-Lise Skillinghaug

Hei Espen Kan det være S. Haugan du er ute etter? Kanskje litt opplysninger om navn og årstall ville gjøre det lettere å finne frem? Jeg har Våle bygdebok og kan gjøre et oppslag for deg om du vil. Vennlig hilsen Anne-Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.