Gå til innhold
Arkivverket

[#30123] Dødsmelding i Bergen (1911)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Finn Monsen Flekke, f. 1843 i Fjaler dø i 1911 i Bergen: Lenke--Finnes det noko dødsmelding/skifte som syner kvar borna deira tok vegen?-- Har ikkje klart å finne dødsåret til kona til Mons, Berte Karine Olsen Hersvik, så eg vonar nokon kan hjelpe meg med det også!M.v.h.Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Finn Monsen etterlot seg sønnene Oluf, Oskar, 'Broklyn', Johan og Anton. Ingen enke er nevnt. Hans kone er vel derfor rimeligvis død tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk!Ser no at kona kan vere denne, også dø i 1911: LenkeGrunnen til at eg ikkje hadde sett denne kandidaten er av di ho er oppgjeven med eit fødselsår som 9 år unna det rette (som er 1846).M.v.h.Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Berthe Monsen var 56 år, arbeidsformanns kone, gift med Finn Monsen, og med fire barn: Olaf, 31, Oskar, 28, i Amerika, Johan, 25, og Anthon, 23. De bodde i Vestre Holbergsalmenning 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.