Gå til innhold
Arkivverket

[#30124] Tippoldemoe Anne


Gjest Sonja Fjellhaug
 Del

Recommended Posts

Gjest Sonja Fjellhaug

Søker opplysninger om Anne Larsdatter, f ca 1746. Gift i Vardal 20.11.1776 med Erik Christophersen. Vet noen noe om henne? Jeg kan ikke finne henne døpt i Vardal, hun kan jo være blant de mange manglene, men kanskje noen har opplysninger om henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva McKenna

Hei Sonja!Har desverre ingen svar til deg på hvem Anne Larsdatter var, eller hvor hun kom fra, men jeg jobber med saken som så mange andre.Men... finner du det ut, må du veldig gjerne fortelle det, da den damen er min 3 x tippoldemor. Min linje går via Christian Eriksen, Maria Christiansdatter, Julie Lillevold.Mvh Eva Mc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sonja Fjellhaug

Hallo slektning! Min linje går via Agnete, datteren Marte Nilsdatter og hennes sønn Edvard Almstuen. Håper på at noen kan løse gåten om Anne. Hva har du på Eriks foreldre, litt nysgjerrig på om vi har de samme. Kontakt meg gjerne på sofje@frisurf.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.