Gå til innhold
Arkivverket

[#30132] Faddere ved dåp i Domkirken (Bergen) i 1794


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Takk skal du ha Yngve for rask tilbakemelding. Eg må innrømme at eg ikkje vart så mykje klokare, men vonar andre kan bidra med litt hjelp.Oppsummering; Fadrane ved dåpen til Madz Andreas og kvar dei er ved FT1801 (evt fødselsår):1) Mad. Gertz – Er det nokon som veit kven dette er? Kvar er ho evt ved FT1801?2) Elisabet Warneche – antar at det er denne [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=f11301&gardpostnr=770&personpostnr=5394&merk=5394#ovre>Lenke (f. 1771: Lenke)3) Didrich Warncke - antar at det er denne Lenke (f. 1770: Lenke)4) Samuel Nielssen – Kven kan dette vere?5) Jørgen Muncheberg - antar at det er denne Lenke (f. 1768: Lenke) Eg har ikkje funne nokon søsken for Madz Andreas, men er det mogeleg på bakgrunn av desse fadrane å finne ut kva opphavet til foreldra (til Madz Andreas) er?Sjå også følgande debatt, innlegg (1), for litt meir bakgrunnsinfo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.