Gå til innhold
Arkivverket

[#30134] Nordmann død i Rio de Janeiro, Brasil – korleis finne dødsdato m.m.?


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Andreas (eller Anders som truleg skal vere rette namnet) Andersen frå Leknessund i Solund drog (i alle fall) i 1902 ut som kokk: [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&filnamn=0207EMIG&gardpostnr=375&merk=375#ovre>LenkeHan var f. 2 april 1873.Etter opplysningar frå Solund Bygdebok skulle Andreas (Anders) vere dø i 1916, i Rio. Korleis kan eg finne eksakt dødsdato (og evt årsak)? Eg har sett igjennom det som ligg på DA (registrert døde ved ulike sjømannskirker), men ikkje funne noko der. *************************-- Tilleggsspørsmål: Kvar er Andreas/Anders før han dreg ut i 1902?Usikkert: Kan dette vere han ved FT1900 (om han då ikkje var ute og reiste på den tida), bst. Bergen? Lenke (same, men DA-lenke: Lenke). Eg har i alle fall ikkje funne betre kandidater…Finn også ein kandidat ved FT1891 (Bergen) – kanskje den same som over?: Lenke, men det er truleg han som dø i 1928:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Nyløkken

Jeg hadde stort hell med å kontakte The British Cemetry Society i Montevideo på jakt etter en død sjømann i Uruguay. Jeg hadde kontakt med George Ruper med adr: britcem@adinet.com.uy. Kunne kanskje være en ide å kontakte han for å få opplysninger om det finnes en liknende organisasjon/forening i Brasil. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellef Ellefsen

Hei! Se også tema 29616, i tilfelle det ikke finnes noen liknende organisasjon/forening i Brasil. Mvh Ellef.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for innspill, skal prøve med ein email til The British Cemetary Society i Montevideo. Kanskje dei kan tipse om kvar eg kan henvende meg for å få den info eg er på jakt etter.Eg er elles interessert i å finne ut kvar han heldt seg ved FT1900 (NB! Dette er ein bror av han: Lenke)M.v.h. Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.