Gå til innhold
Arkivverket

[#30136] Oppslag i k.b Trefoldighet menigh. Kristiania, 1876, vielse?


Gjest Laila S. Hynne
 Del

Recommended Posts

Gjest Laila S. Hynne

HeiJeg har nettopp funnet dødsdatoen til min oldefar Guttorm Martinius Semmingsen. I dødsmeldingen står det oppført at han var født 2/8 1877 i Kristiania. Dåpen har jeg også funnet. Se mitt innlegg her LenkeJeg har ikke funnet ut hvorfor det står to datoer i rubrikken for når han var født ved dåpsinnførselen. Men det slo meg at det kanskje kan være foreldrenes vielsedato. Jeg har ikke funnet ut når eller hvor de giftet seg. Eller hvor moren til min oldefar kom fra.Er det noen med tilgang på kirkebøkene for denne menigheten og som kan slå opp for meg?Datoen er 16/9 1876 og de heter Andreas Semmingsen og Elisabeth Andersdatter.Takknemlig for all hjelpmvh Laila S. Hynne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Laila S. Hynne

Hei igjenJeg prøver å løfte denne opp igjen :-) Før jeg eventuelt fjernlåner kirkeboken når helgen er over.mvh Laila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

De er viet 1. oktober 1876 i Trefoldihetskirken, Christiania. Hun står oppført som Elisabeth Torbjørnsen, men faren er Anders Torbjørnsen. (Trefoldighet Min III 2 1874-1881 f.80 no.137).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.